Skip to main content
Beantwoord

Geen verbinding met internet met smartwatch van mijn kind

• 22 juli 2025
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Goedendag,

ik heb al jullie berichten gelezen maar ik heb nu hetzelfde probleem. Ik had nog een KPN abbo liggen en wil deze nu in het horloge doen maar ook ik krijg geen internet. Hoe kan ik dit oplossen? Ik kom er niet uit ondanks al jullie berichten. 
alvast bedankt. 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@Remco CJR, welkom op de KPN Community. We denken graag met je mee.

Klopt het dat jij een Qlokkie hebt? Ik heb daar zelf geen ervaring mee, maar ik heb in het andere topic gekeken en ook even online gezocht.

Alle APN's verwijderd van het horloge

horloge reboot

Nieuwe APN gemaakt met de volgende gegevens

bij APN : internet

MCC : 204

MNC : 08

Geen Verificatie

Toegangspunt : default,supl

APN Protocol : IPV4

APN roaming : IPV4

de andere opties allemaal leeg gelaten.

Deze instructies hadden dus niet geholpen?

Op de website van Qlokkie (Hoe kan ik de APN instelling veranderen? - Qlokkie) vind ik de volgende instructies:

Verstuur de APN code pw,123456,apn,internet,,,20408# per sms naar het nummer van het horloge. Let op bij het invoeren van de commando's:

- Geen hoofdletters en spaties, alleen komma's, kleine letters, cijfers en punten

- Sluit het commando af met een #

- Controleer of je een bevestiging ontvangt binnen 15 minuten

Belangrijk dat u na instellen en/of simkaart plaatsing altijd het horloge via instellingen in het horloge een herstart geeft, zo worden de gegevens tijdens het nieuwe opstarten juist ingesteld. Er mag geen pincode op de simkaart staan, dus wanneer u een simkaart van een andere provider heeft dient u de pincode via de instellingen van de telefoon van de simkaart te halen.

Hopelijk lukt het zo!

Bekijk origineel

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+19
  • Moderator
  • 9115 reacties
  • Antwoord
  • 25 juli 2025

Hallo ​@Remco CJR, welkom op de KPN Community. We denken graag met je mee.

Klopt het dat jij een Qlokkie hebt? Ik heb daar zelf geen ervaring mee, maar ik heb in het andere topic gekeken en ook even online gezocht.

Alle APN's verwijderd van het horloge

horloge reboot

Nieuwe APN gemaakt met de volgende gegevens

bij APN : internet

MCC : 204

MNC : 08

Geen Verificatie

Toegangspunt : default,supl

APN Protocol : IPV4

APN roaming : IPV4

de andere opties allemaal leeg gelaten.

Deze instructies hadden dus niet geholpen?

Op de website van Qlokkie (Hoe kan ik de APN instelling veranderen? - Qlokkie) vind ik de volgende instructies:

Verstuur de APN code pw,123456,apn,internet,,,20408# per sms naar het nummer van het horloge. Let op bij het invoeren van de commando's:

- Geen hoofdletters en spaties, alleen komma's, kleine letters, cijfers en punten

- Sluit het commando af met een #

- Controleer of je een bevestiging ontvangt binnen 15 minuten

Belangrijk dat u na instellen en/of simkaart plaatsing altijd het horloge via instellingen in het horloge een herstart geeft, zo worden de gegevens tijdens het nieuwe opstarten juist ingesteld. Er mag geen pincode op de simkaart staan, dus wanneer u een simkaart van een andere provider heeft dient u de pincode via de instellingen van de telefoon van de simkaart te halen.

Hopelijk lukt het zo!

Reageer