Skip to main content

Hi team, ook ik heb een Telfort abonnement dat overgezet is naar KPN. Ik heb net mijn abonnement mobiel aangepast naar 20GB per maand, want ik kwam met de 10GB bundel niet uit. 

Nu zag ik in de bevestiging staan dat je inderdaad je MBs verdubbeld krijgt als oud Telfort klant. In mijn KPN account zie ik dat echter niet: mijn data limiet bij de 10GB bundel was gewoon 10GB en is nu bij 20GB ook gewoon 20GB. Gaat daar iets niet goed qua verdubbeling van deze bundel?

 

Dank voor de hulp!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hallo en welkom op het KPN forum @Gebruiker123abc.

Als ik kijk naar jouw mobiele nummer, dan zie ik dat het tegenwoordig een KPN abonnement is. Op het abonnement zijn de combivoordelen van toepassing. Dubbele data is geen onderdeel van deze voordelen. 


Hi Jeroen_dB, dank voor je bericht!

Enig idee of ik dan mijn abonnement automatisch in een KPN abonnement heb om gezet bij het ophogen van mijn bundel een tijd geleden?

Apart dat ik dan in mijn abonnement wel nog de Telfort verdubbeling genoemd zie staan - en jammer dat deze dan niet (meer) wordt toegepast.

Groet!


In 2022 is het abonnement verlengt. Vanaf dat moment heeft het nummer de KPN voordelen gekregen. @Gebruiker123abc 
Het andere mobiele nummer op jouw adres is nog een Telfort abonnement. Daar zijn dan ook nog wel de Telfort voordelen op van toepassing. Hetzelfde geldt voor het Thuis abonnement, dat is ook een Telfort abonnement. 


Helder, dank je voor de hulp!