Skip to main content

Goedemorgen, 

Op 21 oktober hebben wij (Thuis klant en 2x mobiel) het abonnement van mijn vrouw weer met twee jaar verlengd. Hierbij hebben wij gekozen voor de toestelaanbieding met de gratis tablet. 
Nu wij het toestel hebben binnengekregen willen wij gebruik maken van de actie en zien we dat de actie maar tot 20-10 liep. Een dag voordat we bestelden. In al het papierwerk in de bevestigingsmail is niks te vinden over de aanbieding. 
Maar op het moment van bestellen stond deze actie zeker op jullie site (zie screenshots, handig die internet archive tools van tegenwoordig)

Kan natuurlijk slordig zijn, maar ik vind het toch misleidend. Als we dit hadden geweten hadden we waarschijnlijk voor een ander, minder duur toestel gekozen.

Hoe gaan jullie dit oplossen?

Goedemiddag,

Ik heb precies hetzelfde, besteld op 20 oktober.

Hoe zit dit? 
Mirjam Hordijk

Hier even verder lezen:

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=UVYAE7KYYW46X

Ik neem aan dat dit in reactie op mevr. Hordijk is?

Ik heb hier precies niks aan want ik kan niet registreren omdat de aankoopdatum 21-10 is.

Echter stond de aanbieding nog wel op de website en heeft onze keuze beïnvloed.

Ik heb geen correcte aankoopbon. Dus die aanvraag werkt niet. Kan ik alsnog de aankoopbon krijgen op de datum 20 oktober?

Hoi @Arjan Kampjes, leuk dat je opnieuw gekozen hebt voor KPN! 💚 Alleen wel jammer dat je je misleid voelt.

Ik heb gelijk even voor je gekeken: De actie waarbij je een tablet cadeau krijgt bij aankoop van jouw Samsung Galaxy S24 liep inderdaad tot en met 20 oktober. Gek dat deze actie nog wel op de website beschikbaar was. Maar de bevestiging van jouw bestelling gaf wel de juiste actie weer. En de bevestiging is leidend. Ik ben dan ook bang dat ik hierin niets kan betekenen.

@Mirjam Hordijk Jouw probleem is anders dan het probleem van de topicstarter. Ik wil je vragen om een eigen topic aan te maken.

Deze klacht wordt uit coulance door Samsung opgelost. Samsung neemt dus wel de verantwoordelijkheid voor jullie slordigheid waar jullie dit niet doen.

Bij mij is het gelukt nu 

Wat fijn dat Samsung met een mooie oplossing komt. 😊

@Denise van KPN Even een correctie. @Arjan Kampjes voelde zich niet misleid zoals je schrijft, maar IS misleid door KPN, die actie had op de 21e niet meer op jullie site mogen staan. 

Reageer