Skip to main content

Goedemiddag, als iemand mij belt komt hij de eerste keer altijd uit op voicemail de tweede keer gaat hij wel over. Ik heb de doorschakeling opgeheven, toestel uit / aan gezet. Andere instellingen na gekeken maar blijft het zelfde. Maakt ook niet uit welke provider / of het vast of mobiel naar mobiel is. Ik heb een E Sim maar weet even niet hoe ik dit opgelost krijg

Beste @EmielVos1974, wat een vreemd probleem! Je hebt de doorschakeling ook al eens verwijderd door ‘#212Groene beltoets]’ in te toetsen? Dat is voor een evt. directe doorschakeling. Je geeft aan dat dit altijd gebeurt: heb jij ook de mogelijkheid om de voicemail eens uit te zetten? Je kunt dit doen door te bellen naar 12339. Wat gebeurt er dan als iemand je probeert te bellen? Kan diegene jou dan wel direct bellen? Het weer aanzetten van de voicemail gaat dan trouwens via 12331. 


de eerste keer altijd uit op voicemail de tweede keer gaat hij wel over.

Klink als…. de niet-storen instelling. DIe geeft die mogelijkheid dat als de beller binnen een 15 minuten nogmaals belt wél doorkomt.

Dus kijk eens of dat misschien aan staat.


Super dank allen twee, uiteindelijk was het idd de niet storen instelling 🫣 maar ik ben er weer 💪🏻