Skip to main content

Goedenavond,

Vanmiddag probeerde ik met mijn iPhone 13 een mobiel nummer van vodafone te bellen. Iedere keer bleef het ca 15 seconden stil, waarna ik een melding kreeg dat het gesprek mislukt is (call failed, mijn telefoon staat Engels ingesteld). Ik hoorde geen beltoon, de lijn ging niet over. In de bellijst staat er dat het gesprek geannuleerd is. (cancelled call) Mijn telefoon gaf de optie om bellen via wifi in te schakelen. Dit heb ik toen gedaan, en toen nogmaals gebeld. Ik kreeg echter dezelfde melding. Hierna probeerde ik mijn huistelefoon te bellen, die wel direct overging.

Als laatste heb ik mijn telefoon opnieuw opgestart en nogmaals gebeld. Weer kreeg ik dezelfde error.

 

Zoals het lijkt, vooral vanwege het uitblijven van de beltoon, kwam er geen verbinding met het netwerk van vodafone. Betekent dit dat het gesprek nooit is aangekomen bij de persoon die ik probeerde te bellen, en dus ook niet als gemist gesprek in zijn telefoon staat? 

 

Hopelijk kan iemand dit ophelderen.

 

Alvast bedankt!

Hallo @PascalvanDongen, het gesprek of de poging tot een gesprek is niet aangekomen dus verwacht ik ook niet dat diegene aan de andere kant van de "lijn" hiervan een notificatie krijgt. 
Mocht het probleem nog altijd spelen, kun je via de klantenservice via 0800-0402 een melding voor de technische dienst laten registreren.Â