Skip to main content

Dag,

Ik heb net KPN app geinstalleerd om mijn verbruik te kunnen monitoren.

Heb een abonnement voor 2.000 MB.

In de app staat bij beschikbare data echter 12.000 vermeld. Met daaronder drie keer de mededeling 'abonnement nog 30 dagen geldigĀ  4.000').

Kan iemand mij dit uitleggen?

Dank!

Kunt u er een schermafdruk van plaatsen? Zoiets?Ā 

Ā 


Wellicht een oud telfort abonnement, waarbij je nog de overgebleven data van 2 maanden kunt meenemen (vandaar 3 maandbundels zichtbaar), gecombineerd met compleetvoordeel (verdubbeling bundel, van 2.000 naar 4.000 MB)?


*Admin: telefoonnummer weggehaald uit openbare afbeelding


Dat kan haast allen maar een Telfort abo zijn waarbij je 2 maanden kon meenemen naar de huidige maand.

Het is alleen wel opvallend dat er de afgelopen maanden dan totaal geen data verbruiktĀ zou zijn, maar theoretisch kan het.

Ā 


Dank alvast voor het meedenken allemaal.
Ook al mag ik (vanuit Telfort verleden) twee maanden meenemen, dan nog kom ik toch niet tot 12.000?

Kyra


Misschien heeft u ook dubbele data?


HalloĀ @K. Kuitert, welkom. Dit lijkt inderdaad op een oud-Telfort abonnement:

Wellicht een oud telfort abonnement, waarbij je nog de overgebleven data van 2 maanden kunt meenemen (vandaar 3 maandbundels zichtbaar), gecombineerd met compleetvoordeel (verdubbeling bundel, van 2.000 naar 4.000 MB)?

Ā 

Als je Telfort mobiel combineert met Telfort Thuis, krijg je dubbele data. Met een abonnement van 2 GB krijg je dus iedere maand 4 GB. Dit kan je 2 maanden meenemen. Als je iedere maand minder dan 4 GB verbruikt, heb je aan het begin van een nieuwe maand 12 GB.


Kan dit nog een keer maar dan langzaam uitgebreid verteld wordenĀ