Skip to main content

Bij het bestellen van de telefoon Samsung S23 Ultra op 1 februari stond op de website bij het bestellen dat ik een draadlozeoplader er bij kreeg via Samsung Promoties, helaas tijdens het bestelproces kreeg ik een melding door tech storing lukt het niet.

Op 2 februari 23 alsnog de mobiel besteld en inmiddels ontvangen.

Op de pagina van Samsung promoties wordt er naar een Bonuscode gevraagd en die heb ik niet.

Wat moet ik doen?

Alvast dank voor een antwoord,

M Nikkelsburg

Hallo @Marcel Nikkelsburg ,

De Bonuscode zegt mij niets. Stond die niet in de bevestiging die je per e-mail hebt ontvangen van KPN? 

Of bedoelen ze de EAN code? 

Samsung heeft geregeld leuke extra cadeautjes of cashbacks bij hun producten. KPN wijst de klanten op deze acties, de actie zelf wordt door Samsung afgehandeld. 

Misschien overbodig, maar voor alle duidelijkheid: er zit een verschil tussen het IMEI-nummer en de EAN code.

Het IMEI-nummer is een unieke code voor SIM-kaart dragende product. Het IMEI-nummer bestaat alleen uit 15 cijfers. De reeks nummers bevatten geen spaties, streepjes etc.

De EAN-code staat voor Europees Artikel Nummer en is een unieke code die bestaat uit alleen cijfers (zonder spaties, streepjes etc.) en start altijd met een 88 of 87. Je kunt de EAN-code vinden op de verpakking van je toestel.


Bij deze promo staat er inderdaad een extra punt in de bijzondere voorwaarden op de actiepagina:

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=ZPWUH9ENRU6LA

bron

Heeft Marcel Nikkelsburg deze mail niet ontvangen, samen met de bevestigingsmail?


Beste RBxx,

 

Bedankt voor het antwoord, ik weet waar ik mijn EAN-Code kan vinden.

Het probleem is dat ik punt 3 van de screenshot hierboven niet heb gehad, deze aanbieding stond bij mijn eerste poging op 1 februari wel aangeboden en in mijn bestelproces mee genoteerd.

uiteindelijk op 2 februari heb ik niet goed opgelet, anders had ik deze telefonisch besteld of via Samsung.

Ik ben al jaren fan van Kpn en heb sinds mijn 19e jaar een abonnement, die ik ook altijd netjes op tijd betaal.

situatie nu: alles thuis van KPN en 2 mobile abonnementen (unlimited) netflix, viaplay enz.

ik heb nog NOOIT een extra aanbieding gehad of cadeautje: ik denk dat ik wel een goede klant ben.

Vandaar dat ik mij er een beetje in vast bijt het stond namelijk op de site van KPN, maar geen reactie gekregen van Klantenservice   


Hoi @Marcel Nikkelsburg 

Heb je al gekeken in MijnBestelling | KPN.com? Inloggen met bestelnummer en je postcode. 


Hoi RBxx,

 

Helaas daar zit het ook niet bij.

Wat ik wel raar vind is dat de klantenservice niet reageert. 

Groetjes 

Marcel 


Jammer dat je het daar ook niet vindt Marcel.

Het forum is in eerste instantie een klantenforum. Een community waar klanten elkaar helpen met kennis en ervaring. KPN medewerkers (moderators) reageren waar nodig, maar door de drukte kan dat een paar dagen duren.

Je kan ook bellen met klantenservice op 0800-0402, maar ook daar is het vaak druk.


RBxx.

Bedankt voor je inzet, ik wacht het af anders peg..

 

Groetjes 


Hoi @Marcel Nikkelsburg, welkom op ons forum! Als ik het goed lees ging dit specifiek om de pre-orders voor deze toestellen. Als je die code niet gehad hebt lijkt het er inderdaad op dat je deze actie net misgelopen hebt. Ik vrees dat ik deze codes ook niet zelf aan kan maken.


Hi Thomas,

Ik loop tegen precies hetzelfde aan als Marcel. Ik heb contact gehad met Samsung en zij kunnen hier niets mee tenzij de verkopende partij een bonuscode geeft. Zou je na willen gaan intern of dit nog met terugwerkende kracht te verkrijgen is vanuit KPN? Het zou zonde zijn om deze promotie mis te lopen..

 

Alvast bedankt!


Hoi @Hanskeh, welkom!
Helaas kunnen wij deze codes niet aanmaken.