Skip to main content

Goedemiddag, 

 

Bij GSMWEB.NL heb ik een abbonement afgesloten betreffende een abbonement ‘KPN Onbeperkt Bellen & Internet 5G (2 jaar)’ in combinatie met de tablet ‘Samsung Galaxy Tab S8 Ultra 14.6 5G 128GB Graphite’. 

 

Ik heb besloten om mijn herroepingsrecht uit te oefenen omtrent de bovenstaande producten/diensten welke gecommuniceerd is met GSMWEB.NL via zowel de telefoon en email. Ik ben er tijdens het process achter gekomen dat GSMWEB.NL een malafide bedrijf is en snap niet dat KPN hiermee in zee gaat. 

 

Ik heb toen het informatie nummer van KPN gebeld welke mij weer verwijst naar GSMWEB.NL aangezien zij niks kunnen beteken voor mij, aldus de telefoniste. Dit betekent als eindstand als GSMWEB.NL geen actie onderneemt omtrent herroeping, KPN meeprofiteert van deze malafide praktijken. 

 

Ik moet mijzelf nog beraden op volgende stappen maar dit lijkt mij een typisch geval voor het programma ‘ BOOS’ van de ‘BNNVARA’  aangezien ik niet de enigste ben maar met heel veel anderen. Misschien kunnen we zo voorkomen dat volgende personen ook tussen wal en zinkend schip (GSMWEB.NL) komen te liggen. 

 

Ik wil geholpen worden met dit uiterst vervelende probleem, die ik en vele andere met mij hebben ervaren.

 

Met geïrriteerde groeten, 

Koen

Hallo @Koen Klacht indienen geef in het privé-deel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer bij KPN ern de laatste 3 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

 


Beste @JanD, Het adres is opgegeven in het privé-deel.


Hallo @Koen Klacht indienen, welkom op het KPN Forum!

Je hebt een abonnement afgesloten via GSMweb, maar hier wil je graag van afzien. GSMweb wil hier alleen niet aan meewerken, zeg je. Dat is erg vervelend, zeg.

Ik heb gelijk gekeken wat ik voor jou kan betekenen. Met de gegevens die jij in je profiel hebt gezet, kan ik alleen geen nieuw abonnement vinden. Wel vind ik op jouw telefoonnummer een aanvraag voor het uitporteren van jouw nummer. Dat betekent dat je gaat overstappen naar een andere provider en jouw telefoonnummer meeneemt. Dit is op 30 maart aangevraagd. 

Het abonnement waar jij het over hebt en waar je graag van af wilt, vind ik niet in het systeem. Wij kunnen deze dan ook niet voor je beëindigen. Hoe vervelend het ook is, ik moet je tocht terugsturen naar GSMweb hiervoor, sorry.


Het probleem van GSMweb kennen wij helaas ook, herroeping wordt niet uitgevoerd door ze. Volgens hun kunnen ze niks doen omdat er een toestel is geleverd, en deze is nooit geleverd bij ons.

Hun zeggen zonder een retour van het toestel doen we niks, en wij zeggen we hebben geen toestel ontvangen. Dit Loopt al sinds januari, en wij hebben de hoop wel opgegeven.

Enige advies wat wij wel geven aan bekende is bestel niks via GSMweb.