Skip to main content

Hallo ik heb nu voor het 2e jaar op rij geen service in buitenland. Ik had vorig jaar een iPhone 8 en nu een iPhone SE. Ik dacht dat het aan de telefoon lag maar dat lijkt me nu ik weer een ander heb raar. Ik heb gewoon een kpn abonnement met 50 gig internet en onbeperkt bellen en sms’en. Heb inmiddels meerdere dingen geprobeerd en ja roaming staat aan en ook ander netwerk geprobeerd handmatig te selecteren maar hij maakt gewoon geen verbinding. Super  irritant want ik heb alleen wifi in het hotel dus. Ik kan ook dat nummer van de kpn niet bellen nu.  Dus hoe ga ik die mensen bereiken.

Reset de netwerkinstellingen van je telefoon eens @Discovery1987 

Mocht je alsnog contact met KPN nodig hebben vanuit het buitenland kan dat via Facebook, X of +31612001200 (bij geen werkende diensten 24/7 bereikbaar)


Dat ook geprobeerd maar werkt niet. Het rare is ook zodra ik weer in Nederland ben heb ik gewoon weer bereik. Althans daar ga ik nu ook weer vanuit. Kan het dan aan de simkaart liggen ?  Ik snap er niks meer van die handel hoort gewoon te werken hier.


Dat ook geprobeerd maar werkt niet. Het rare is ook zodra ik weer in Nederland ben heb ik gewoon weer bereik. Althans daar ga ik nu ook weer vanuit. Kan het dan aan de simkaart liggen ?  Ik snap er niks meer van die handel hoort gewoon te werken hier.

Ik zou, zoals, @N.N.  adviseert contact zoeken via Facebook of twitter met KPN. Dan kunnen ze voor je kijken of er iets met instellingen van de SIM kaart is. 


Thnx voor adviezen, ik ben gelukkig weer on air.   Heb kpn gebeld en instelling bij hun stond uit, had meteen bereik daarna. Wel probleem om uiteindelijk iemand aan de lijn te krijgen met al die menu’s. Worden allemaal dingen verteld die je allang hebt geprobeerd.Â