Skip to main content

Hoi ik krijg altijd de eerste van de maand nieuwe mb’s maar die heb ik niet gehad van deze maand hoe kan dat ?

groetjes

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt korigineel topic]

@Rickricardo92 

Heb je je abonnement recent “verlengd”? Dan begint jouw factuurperiode nu waarschijnlijk niet meer op de 1e van de maand. Sinds afgelopen jaar kiest het KPN systeem bij nieuwe of verlengde abonnementen een willekeurige dag in de maand als startpunt. Op die dag krijg je dan ook de maandbundel.


Ik heb vorig jaar nog me abonnement verlengd  , dus KPN kiest een maand uit dat ik nieuwe mb krijg raar vind ik zelf nu moet ik wachten tot een maand dat ik nieuwe mbs krijg


Vorig jaar, dat bedoel ik niet met recent. Wanneer is de verlenging ingegaan?

Dan is er mogelijk wat anders aan de hand. Heb je in MijnKPN gekeken hoe het staat met je bundel?


Maandag 21 november is mijn nieuwe abonnement ingegaan  ik heb nu 3000 mb al verbruikt en op 9 december kreeg ik een nieuwe vacature dat ik nieuwe mb heb dus ik vind echt super vreemd !!


Als het abonnement 21 november ingegaan is, dan is het wel bijna zeker dat de dag waarop u nieuwe data ontvangt niet op de 1ste valt.

Het moment waarop u de factuur ontvangt heeft niets te maken met de dag waarop u nieuwe data krijgt.


@Nick83 dat zou heel vreemd wezen het is al febuari


@RBxx onder mijn bundel staat dat ik 0 sms heb verbruikt en daar onder staat nog 2 dagen geldig 


@Nick83 dat zou heel vreemd wezen het is al febuari

Wat staat er bij u in MijnKPN? 

In wat ik rood omlijnd heb?


@Nick83 ja dat ! Wat is dat dan?

 


Dus als ik goed begrijp krijg ik dan over 2 dagen me nieuwe mb’s


@RBxx onder mijn bundel staat dat ik 0 sms heb verbruikt en daar onder staat nog 2 dagen geldig 

Dat betekent dat jouw factuurperiode op de 9e van de maand begint en dat je dan weer de nieuwe maandbundel krijgt.


Dus als ik goed begrijp krijg ik dan over 2 dagen me nieuwe mb’s

Staat er bij u hetzelfde als bij mij?


@RBxx oke dankje 


@Nick83 wat staat er dan bij mij ?


@Nick83 wat staat er dan bij mij ?

Ik heb geen flauw idee. Dat kan ik niet zien, dat kunt u zien als u inlogt op MijnKPN. 


Hoi en van harte welkom op ons forum @Rickricardo92. Fijn om te zien dat @RBxx en @Nick83 al toegesneld zijn om je op weg te helpen.

Ik hoop dat je er uit gekomen bent met hun vragen en uitleg. Wat RBxx aangeeft klopt in jouw geval. De melding in MijnKPN dat het over twee dagen zou verlopen, betekent dat je nieuwe factuurperiode in gaat op de 9e en dan je nieuwe maandbundel in gaat.

@RBxx onder mijn bundel staat dat ik 0 sms heb verbruikt en daar onder staat nog 2 dagen geldig 

Dat betekent dat jouw factuurperiode op de 9e van de maand begint en dat je dan weer de nieuwe maandbundel krijgt.

 


Het is vandaag 9 februari. Heb je vanochtend zoals verwacht jouw nieuwe maandbundel ontvangen?