Skip to main content

Hallo ik wil een tablet met 4g kopen voor op de vakantie 

 

Is er ook een sim only met alleen data erop 

Dat je voor een maand kunt gebruiken of kom je dan uit bij een abonnement 

 

Met vriendelijke groet 

 

Pieter 

Je zou ook kunnen overwegen om jouw telefoon als wifi hotspot in te stellen en de tablet gewoon via wifi met jouw telefoon te verbinden en zou de databundel van de.telefoon te laten gebruiken.


Dat klopt maar zou dat liever appart hebben


Dat klopt maar zou dat liever appart hebben

Dat is een kostbare aangelegenheid

€26,- voor één maand 10GB.


Okee dus toch beter via mijn mobiel en dan eventueel mb verhogen voor een maand 

 

Zou ik dan gewoon een prepaid kaart erin kunnen 

Doen ?

 

 

 

 


Okee dus toch beter via mijn mobiel en dan eventueel mb verhogen voor een maand 

 

Zou ik dan gewoon een prepaid kaart erin kunnen 

Doen ?

Dat heedt geen nut, je kunt/gaat toch niet bellen met een tablet en internetten met een prepaid ... nee, dat gaat hem niet worden.

Een tablet met alleen wifi is dan eigenlijk al voldoende.

Wat je ook nog kunt overwegen is om een duo simkaart aan te vragen. Twee sim kaarten op hetzelfde abonnement. Als je dan je telefoon helemaal uit zet dan kan je met je tablet internetten.


Goedemorgen @Pieter 1213, KPN heeft inderdaad data only abonnementen. Overigens zijn de opties die wjb geeft zeker het overwegen waard:

Je zou ook kunnen overwegen om jouw telefoon als wifi hotspot in te stellen en de tablet gewoon via wifi met jouw telefoon te verbinden en zou de databundel van de.telefoon te laten gebruiken.

 

Wat je ook nog kunt overwegen is om een duo simkaart aan te vragen. Twee sim kaarten op hetzelfde abonnement. Als je dan je telefoon helemaal uit zet dan kan je met je tablet internetten.