Skip to main content

Wij hebben in augustus 2x een Iphone 14 gekocht. Voor mij en mijn vrouw.

Nu kan mijn vrouw deze bij haar werk indienen, maar moet ze wel een factuur op haar naam hebben.

Het factuurbestand dat bij de bevestigingsmail zat (2 mails d.d. 12-08-2023) is helaas niet te openen (*.tmp)

Kunnen jullie alsnog een leesbaar bestand sturen met de factuur op haar naam?

Dank!

Hallo @RobPasschier 

 

Je zou de factuur ook hier moeten kunnen vinden via je bestelnummer en postcode, op die factuur zou ook de BTW vermeld moeten zijn wat ze waarschijnlijk ook graag willen: https://mijnbestelling.kpn.com/inloggen/


Dank voor de tip.

De aankoopbon is nu in PDF en dus leesbaar.

Probleem is wel dat beide aankoopbonnen op mijn naam staan en de werkgever expliciet vraagt om een factuur/aankoopbon op naam van mijn vrouw.

Hoe los ik dat op?

Dank!


Ik denk niet dat KPN de naam op een factuur gaat wijzigen, dat mogen ze waarschijnlijk ook niet.
Via het forum kan dat sowieso niet, je kan even navragen bij de klantenservice 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00 en za 08:00 - 17:00) of die mogelijkheid er is.

Een andere optie is om een PDF editor te gebruiken en zelf de naam te wijzigen.


Hallo @RobPasschier, fijn dat je met de tip van @GeSp de factuur hebt kunnen downloaden.

Helaas is het niet mogelijk om de naam op de factuur te wijzigen. De werkgever van jouw vrouw zal het hier dus mee moeten doen.


Klopt, zo is het ook goed gegaan, dank voor de hulp!