Skip to main content

Ik wil op mijn balkon naar de radio luisteren. Ik heb een Samsung A51 en heb deze week thinkplus oortjes gekocht  Het geluid valt steeds weg. Als ik dan weer op de app van het radioprogramma tik dan krijg ik weer geluid. Eén minuutje en dan valt ie weer weg. Et cetera 

Wat jammer dat dit telkens gebeurt @Jeanette 01 🙁

Ik heb het idee dat dit echt met de werking van de oortjes te maken heeft, en niet zo zeer met je telefoon. Uiteraard kan ik me daar in vergissen, maar heb je wellicht de beschikking over een andere mobiele telefoon (bijvoorbeeld van een huisgenoot) waar je de oortjes mee kan verbinden om te kijken of hetzelfde probleem er dan ook is?

Als ze niet goed werken, kan je er uiteraard mee terug gaan naar de winkel waar je ze gekocht hebt!


Dankjewel voor je reactie en hulp. 

Ik heb ze bij the telefoonstore in Assen gekocht. Ik ga vanmiddag eventjes langs 


Heel verstandig wel, dan kunnen ze er even naar kijken @Jeanette 01!


Ik heb vanmiddag gebeld met de klantenservice van Samsung. De medewerker heeft me stapsgewijs geholpen op mijn mobiel om voor elkaar te krijgen dat ik nu wel via de oortjes mijn favoriete radiozender kan luisteren. Ik weet alleen nog niet of het mij in het OV óók lukt  😀


Ah kijk aan, wat mooi dat ze vanuit Samsung hebben geholpen 😊 Komt vast wel goed als je er alleen voor staat in het OV! 😃💪🏼


Ik heb vanmiddag gebeld met de klantenservice van Samsung. De medewerker heeft me stapsgewijs geholpen op mijn mobiel om voor elkaar te krijgen dat ik nu wel via de oortjes mijn favoriete radiozender kan luisteren. Ik weet alleen nog niet of het mij in het OV óók lukt  😀

vast  😀

 


Vast  😀