Skip to main content

Helaas lukt het met geen een code om de doorschakeling uit te zetten. Bij de instelling kan ik het schijfje ook niet naar links zetten (het even wachten symbool blijft draaien). Hoe kan ik het oplossen? 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Ik heb hetzelfde probleem als Mirelle!

@Mirelle D mocht je een oplossing vinden, laat het dan aub hier even weten. Ik zal hetzelfde doen.


Beste @Mirelle D en @Bram Haaz, daar lijkt inderdaad iets mee aan de hand te zijn! Willen jullie je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Welk toestel hebben jullie? Ik geef het dan intern door. 


Bij mij blijft bij doorschakeling nog steeds het “draaiende ster” zien. Het probleem is dus nog niet opgelost.

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic


Beste @Mirelle D, dat is rot! Goed dat je het laat weten. Hoe staat het er nu nog voor? Kan je je toestel eens uit en weer aan zetten? Als het dan nog niet werkt, kan je het beste even bellen met 0800-0402. Mocht je liever willen dat ik er naar kijk, vul dan gerust je forumprofiel aan met je 06-nummer, adres en evt. klantnummer. Het kan wel even duren voordat je reactie krijgt, zoals je merkt. De collega's van de klantenservice staan morgen tussen 8 en 17 uur tot je beschikking.