Skip to main content

Wat doe je als:

Je telefoon plotseling stuk is,

Je graag KPN wilt spreken,

De chatbot weinig nuttigs kan zeggen,

En daarom om je telefoonnummer vraagt.

 

Hoe kan ik zonder telefoon geholpen worden?

Optie 1: Een telefoon winkel binnengaan. (kpn winkel maar andere kan ook)

Optie 2: Via de telefoon van iemand anders (in je sociale omgeving) even bellen naar het gratis nummer.

Optie 3: Je kunt het verder proberen via http://twitter.com/kpnwebcare .

Of via facebook (hoe dat werkt kan ik je niet vertellen)

Sterkte en succes.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.


Bedankt Peter,

 

Dat zijn inderdaad hele logische suggesties! Wat ik erbij had  kunnen vermelden is dat ik de komende dagen een bomvolle agenda heb  met  klantafspraken…

 

Facebook vraagt  om een  authenticatie code, dus inloggen gaat niet. Bellen tijdens kantoortijden gaat niet, want dan ben ik onderweg (zonder mobiel dus).

 

Uiteraard primair mijn probleem, maar het zou zo fijn zijn als een chatbot begrijpt dat je even iemand nodig hebt die je verder kan helpen.

 

Verlengen wil ik best, maar zonder SMS code kom je niet ver.

 

Bedankt voor je snelle en uitgebreide reactie desalniettemin, ik waardeer je moeite.

 

Twitter gaan we gelijk nog even proberen! Mocht dit de sleutel tot succes zijn, zal ik uiteraard deze medewerker hier even eervol vermelden!

 

Dirk


Chatbot is zoals de naam al zegt alleen een bot.

Telefonische klanten service kan mijns inziens niets betekenen. Die zullen zeggen ga naar winkel om ter reparatie aan te bieden of nieuwe te kopen. 

Een telefoon online bij kpn kopen kan alleen via de verlengshop. Maar daar kan je nu ook niet in om de inlogcode via sms te ontvangen.

Bij reparatie moet je telefoon ingeleverd bij een KPN WINKEL. Verlengen met nieuwe telefoon kan nu ook alleen via een KPN Winkel. Want bellen gaat niet; online kopen via kpn gaat niet etc.

😐  ERGO: enige optie voor nu (kapotte telefoon) is toch echt een fysieke bel-winkel.

Nieuwe telefoon kopen is de snelste manier om weer in touch te komen. Kan overal Mediamarkt, Coolblue, Phonehouse, kpn winkel etc. 

Zonder verlengen; toestel aftikken; simkaart overzetten en bellend de winkel uit. Als je al eentje binnen je budget weet in 10 à 15 minuten gebeurd.

Verlengen kan ook ook bij deze winkels. I.c.m. verlengen abonnement (=nieuw abo zelfde nummer zelfde provider) is een toestellening mogelijk.


Dat is dus precies waar ik tegenaan loop.

 

In de (wan)hoop dat KPN wellicht toch nog begripvol reageert en een zakelijke klant-’service’ biedt, toch maar deze post gestart.

 

Een kans om iemand klant voor ‘t leven te maken hier, KPN!


Een kpn moderator komt hier pas ongeveer zaterdag aan toe. 

Een moderator kan je ook geen toegang geven tot de verlengshop (als je abonnement al verlengbaar is).

Een nieuwe telefoon gaat echt het snelst in een fysieke winkel!

Let op: in een kpn winkel zijn alleen toestellen te koop tot € 650 . En de in de winkel vermelde prijzen zijn icm verlengen. Dus als dat niet kan komt er nog een toeslag van zo'n 40 euro bij.

Voor duurdere telefoon (diverse iPhone oa) het beste naar een andere winkel.

Je plant toch ook wel pauze's in? Al is 't maar een lunchpauze.

Mediamarkt is (bij ons althans) zelfs op zondag geopend. En maandag t/m vrijdag tot 21:00 uur!!

 


Dat wordt inderdaad een wat langere lunchbreak morgen! Bedankt voor je aanvullende tips en advies Peter!

 

De servicedesk zou meer behulpzame mensen van jouw kaliber kunnen gebruiken! 😉


Hi @dirkbosman,

Ik zie dat @PeterG je heel goed op weg heeft geholpen 😊👌🏼 Je lange lunchbreak zal nu wel zo'n beetje plaatshebben, ik hoop dat je zo met een mooi nieuw toestel naar wens de winkel uitloopt!