Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik een tweede simkaart aanvragen als bellen en MijnKPN niet lukt?

• February 8, 2025
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik kan geen 2e simkaart aanvragen voor mijn 2e smartphone. Dat kan niet via chat. Dat kan niet via inloggen bij mijn KPN. Dat kan niet via e-mail. Dat kan niet via een klacht indienen. Dat kan alleen via opbellen en ik kan niet opbellen of opgebeld worden want ik ben doof. Hoe los je dat op? Ik wil met mijn bestaande abonnement 2 smartphones kunnen gebruiken. Wat het kost is nergens te vinden. 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@DUO-SIM, een duo-sim kan worden aangevraagd via de klantenservice of in een KPN winkel. Voor dove mensen biedt KPN Teletolk aan. Over Teletolk kun je meer informatie vinden via: KPN Teletolk

Bij een duosim krijg je 2 simkaarten voor hetzelfde telefoonnummer. Die kan je dan in 2 apparaten doen, zoals een smartphone en een carkit. Goed om te weten:

• Je kan de 2 simkaarten niet tegelijk gebruiken. Het ene apparaat werkt alleen als 't andere op vliegtuigstand of uit staat.

• Voor duosim rekent KPN geen extra kosten

• Je mag duosim niet in een tablet gebruiken

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 8, 2025

Beste ​@DUO-SIM je kunt je simkaart in een lokale KPN-winkel omwisselen voor de duo-sim.

Houd er wel rekening mee dat je maar 1 telefoon tegelijk kunt gebruiken.

Als telefoon #1 in gebruik is werkt telefoon #2 dus niet en vice versa

Via KPN Teletolk kun je ook contact opnemen met KPN onder kantooruren.

Succes.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 11, 2025

Hallo ​@DUO-SIM, een duo-sim kan worden aangevraagd via de klantenservice of in een KPN winkel. Voor dove mensen biedt KPN Teletolk aan. Over Teletolk kun je meer informatie vinden via: KPN Teletolk

Bij een duosim krijg je 2 simkaarten voor hetzelfde telefoonnummer. Die kan je dan in 2 apparaten doen, zoals een smartphone en een carkit. Goed om te weten:

• Je kan de 2 simkaarten niet tegelijk gebruiken. Het ene apparaat werkt alleen als 't andere op vliegtuigstand of uit staat.

• Voor duosim rekent KPN geen extra kosten

• Je mag duosim niet in een tablet gebruiken

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 11, 2025

Ik wil met mijn bestaande abonnement 2 smartphones kunnen gebruiken. 

Twee smartphones tegeljjk met één telefoonnummer kan niet. Behalve eventueel met duo-sim. Nadeel daarbij is: alleen de laatst ingeschakelde of gebruikte telefoon is bereikbaar.

Uit de handleiding: schakel eerst het ene toestel uit voordat je de andere aanzet en v.v.