Skip to main content

Hoi, ik gebruik een SIM only abonnement voor internet gebruik in het buitenland via een MiFi apparaat. Ik probeer extra MB’s bij te kopen maar kan nergens vinden hoe…. 
 

Hallo @Melanie_77 ,

Vul MB’s aan met Extra Bundels

Ben je deze maand iets te snel door je MB’s gegaan? Gelukkig kan je een Extra Bundel aanzetten. 

Zo zet je een Extra Bundel aan:

  1. Open de MijnKPN app

  2. Druk op Meer opties en dan Extra Bundels

  3. Kies de Extra Bundel die jij wil

  4. Je krijgt een sms'je als de bundel aan staat

Je kan een Extra Bundel ook via de website of een sms'je aanzetten. Hieronder lees je hoe je dit doet.

Extra bundel via een sms'je aanzetten

Je Extra Bundel is 31 dagen geldig vanaf het moment dat je ‘m bestelt. De bundel is geldig in de hele EU en je kan ‘m ook gebruiken voor MB’s delen met je huisgenoten. 

Internet

1 GB

Sms “1GB AAN” naar 1266

7,99


SMS sturen lukt niet, zou moeten via het MiFi apparaat maar dit lukt niet. 
Via mijn KPN app moet je eerst een product hebben en volgens mij hoort er bij SIM only geen 06 nummer 


Nee, maar wel een 097-nummer. Die  zou je moeten kunnen terugvinden. 


Zoals @Noordzee aangaf, kan je een Extra Bundel aanvragen via de MijnKPN app. Maar dan moet jouw product wel gekoppeld zijn.

Nu heb je het in jouw bericht over een SIM Only abonnement. Dit betekent simpelweg dat je alleen een simkaart en abonnement hebt. Een toestel kun je dan ergens anders kopen. Maar volgens mij bedoel jij een Data Only abonnement. Dit zijn simkaartjes met alleen data en zijn daarmee geschikt voor een mifi router.

Ook deze kan je koppelen aan MijnKPN, want je hebt een 097-nummer. Maar mogelijk moet je daarvoor het simkaartje wel even tijdelijk in een mobiel toestel stoppen. Hier vind je instructies voor het koppelen van jouw producten aan MijnKPN: MijnKPN app: Product koppelen.


Reageer