Skip to main content

Hoe kan ik gebruik maken van de actie die bij het abbonement van samsung s24 hoorde met de tablet van samsung? 

Hallo @NieuweKlant22 ,

Dat kan je tot en met 16 augustus 2024 aanvragen via deze website: 

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=TG4Y7T8ZN2HGS

Het is namelijk een actie van Samsung. 
 

Koop een deelnemend product bij een deelnemend verkooppunt van
13-5-2024 t/m 16-6-2024 

Registreer je product van
13-5-2024 t/m 16-8-2024


Zijn er meer mensen die niet door het aanmeldproces komen. Ik heb vandaag de vierde poging gedaan. Verschillende browsers geprobeerd. Het loopt steeds vast. Gegevens die ik invoer veranderen, zoals de letters van mijn postcode en mijn geboortedatum wijzigen steeds. En bevestigingsmails ontvang ik niet.

Het voelt alsof het proces opzettelijk moeilijk wordt gemaakt.


Dat hoort niet inderdaad @PatrickDeBruin. Op de pagina die Noordzee noemde staan ook opties om in contact te komen met Samsung. Zoals hij al zei is dit een actie van Samsung, en dat is hun pagina. Wij hebben daar geen invloed op. Als die pagina het niet goed doet kunnen zij daarover met je meedenken.


Zijn er meer mensen die niet door het aanmeldproces komen. Ik heb vandaag de vierde poging gedaan. Verschillende browsers geprobeerd. Het loopt steeds vast. Gegevens die ik invoer veranderen, zoals de letters van mijn postcode en mijn geboortedatum wijzigen steeds. En bevestigingsmails ontvang ik niet.

Het voelt alsof het proces opzettelijk moeilijk wordt gemaakt.

Als je op de link klikt ga je helemaal na onder zie je samsumg s24 s24+ s24 ultra daarbij staan alle types die in deze aanbieding vallen en als je de actie leest zolang de voorraad strekt 

Dit geldt ook voor je 6 maanden internet

Er zou toch wel een kleine vergoeding mogelijk moeten zijn van 1 van de partijen die niet aangeeft de voorraad is op maakt de ander schuldig aan het misleiden van hun nieuwe klanten 


Ik heb na lang doorwroeten eindelijk contact gekregen met Samsung zelf. Mijn aanmelding is geregistreerd, drie keer zelfs, en ik heb een registratienummer. De aanhouder wint!


En hoeveel weken moet je nu wachten voordat je hem binnen hebt 


Samsung streeft ernaar het product binnen zeven weken na het indienen van een volledige en geldige registratie toe te sturen.

bron: bijzondere voorwaarden op de genoemde actiepagina op de Samsung website.


Je kan lang wachten helaas. 

Ik wacht al ruim 3 maanden en ik word gewoon compleet genegeerd door samsung op de whatsapp.

Wacht nu al meer dan 4 dagen op een response...


@VinnieJones Probeer het eens via de Samsung Community, daar ben ik prima geholpen.
Members Community (samsung.com)


Reageer