Skip to main content

Mijn adres staat nu al een aantal jaar foutief op mijn factuur, maar doordat KPN zo slecht bereikbaar is (alleen dit forum of tientallen minuten in de belrij staan), is het mij nooit gelukt dit te veranderen. 

Ik heb een klein bedrijf, volgens de website van KPN zou het adres automatisch gewijzigd moeten worden wanneer er een wijziging bij de KVK binnen is. 

Echter, het adres is al 7 jaar geleden gewijzigd, en ik ben een jaar geleden weer naar een nieuw adres verhuist. 

Hoe kan ik er voor zorgen dat een medewerker van KPN hier persoonlijk naar kan kijken?

Hallo @MalukuAmsterdam 

 

Probeer het eens via dit formulier: https://www.kpn.com/zakelijk/service/verhuizing-doorgeven.htm

Anders zit er toch niets anders op dan de zakelijke klantenservice te bellen via 0800-0403


Dank je wel! Het formulier is -zoals ik het lees- alleen voor internet, terwijl dit over mijn mobiel gaat. Maar waarschijnlijk zit er niet iets anders op dan toch weer een keer goed de tijd nemen om te bellen. 


Ik zie daar ook Mobiel bij staan @MalukuAmsterdam 

 

 


Dank je wel dat je nog even verder meekijkt. Lijkt er op dat ik toch een keer moet bellen. Voor kleinzakelijk abonnement kan het kennelijk alleen via telefoon. 

 

 


Dat is dan weer jammer, vreemd dat Kleinzakelijk niet online kan worden aangepast.


Reageer