Skip to main content

Ik wil mijn mobiele abonnement ivm vakantie tijdelijk aanpassen naar unlimited, maar ik kan deze optie niet kiezen in de app of “mijn kpn". Hoe kan ik dit aanpassen? Of moet ik hiervoor een compleet nieuw abonnement afsluiten?

Hallo @Mar2405 ,

Heb jij jouw abonnement al vele jaren niet verlengd? Dan heb je mogelijk nog een abonnement op oude voorwaarden toen unlimited nog niet bestond. 

In dat geval kun je jouw abonnement via MijnKPN verlengen en dan ga je over op de huidige voorwaarden. Je kunt dan maandelijks switchen in het gebruik van GB's.

Heb je jouw abonnement pas een paar jaar? Dan zou je makkelijk moeten kunnen switchen naar unlimited als jouw laatste aanpassing van jouw abonnement langer dan een  maand geleden is. Lukt het niet? Bel dan morgen vanaf 8.00 naar 0800-0402.

 

bron : 

Hoe weet ik of ik al kan verlengen?

De snelste manier is om dit te controleren via je MijnKPN account. Je volgt deze stappen:

  • Ga naar mijn.kpn.com
  • Log in met jouw KPN account
  • Kies voor ‘producten’
  • Kies het 06-nummer waar het om gaat
  • Onder het kopje ‘abonnementsgegevens’ zie je het volgende:

 

Hoe kan ik verlengen?

Vanuit MijnKPN kom je in de verlengshop. Daar regel je snel en gemakkelijk zelf alles online. Als je het liever samen met een medewerker doet, kan je onze klantenservice bellen. Ook kan je naar een KPN winkel gaan voor hulp hierbij.