Skip to main content

Omdat ik vandaag naar Londen vertrok en ik ineens besefte dat dit geen EU is  heb ik gisterenavond snel een extra bundel gekocht. Net geland en blijkt alles zonder extra kosten qua bellen en internet te zijn. Extra bundel dus niet nodig. Kan ik deze annuleren? En hoe doe ik dat. 

@DianavD Welkom op het forum. 

Wat verstandig van je dat je een bundel hebt willen aanzetten. Alleen jammer dat hij in dit geval niet nodig was :)

Ik heb geen mogelijkheid om de bundel te annuleren. 

Wat ik in dit geval wel wil voorstellen is om het einde van de bundel af te wachten. De bundel is 31 dagen geldig. 

Zou je tegen het eind van deze bundel hier een seintje kunnen geven? 

Op het moment dat ik dan zie dat er geen verbruik uit de bundel is geweest kan ik deze in dit geval vergoeden. 

Mocht je in de toekomst naar het buitenland gaan is het verstandig om voor vertrek even een kijkje te nemen op https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland.htm


In deze landen is geen extra bundel nodig. Maar in vliegtuig en op veerboot geldt uitsluitend de peperdure maritieme kosten! Dan dus vliegtuigstand gebruiken. 

Je EU bundel is in meer landen geldig dan alleen europese-unie.

Andorra
Azoren
België
Bulgarije
Canarische eilanden
Cyprus (Grieks gedeelte)
Denemarken
Duitsland
Engeland
Estland
Faeröer
Finland
Frankrijk
Frans-Guyana
Gibraltar
Griekenland
Groot-Brittannië
Guadeloupe
Guernsey
Hongarije
Ierland
IJsland
Italië
Jersey
Kroatië
Letland
Liechtenstein
Litouwen
Luxemburg
Madeira
Malta
Man
Martinique
Mayotte
Monaco
Nederland
Noord-Ierland
Noorwegen
Oostenrijk
Polen
Portugal
Réunion
Roemenië
Saint Martin
San Marino
Schotland
Slovenië
Slowakije
Spanje
Tsjechië
Vaticaanstad
Verenigd Koninkrijk
Wales
Zweden
Zwitserland

Bron

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland.htm

Kies onderaan EU landen. ( wat verwarrend want dat zijn veel meer landen dan Europese Unie. Maar de bundel wordt nu eenmaal EU bundel genoemd. )


@DianavD Welkom op het forum. 

Wat verstandig van je dat je een bundel hebt willen aanzetten. Alleen jammer dat hij in dit geval niet nodig was :)

Ik heb geen mogelijkheid om de bundel te annuleren. 

Wat ik in dit geval wel wil voorstellen is om het einde van de bundel af te wachten. De bundel is 31 dagen geldig. 

Zou je tegen het eind van deze bundel hier een seintje kunnen geven? 

Op het moment dat ik dan zie dat er geen verbruik uit de bundel is geweest kan ik deze in dit geval vergoeden. 

Mocht je in de toekomst naar het buitenland gaan is het verstandig om voor vertrek even een kijkje te nemen op https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland.htm

Dank je wel Rutger! Ik meld me aan einde van de bundel periode 🙏🏼


Beste Rutger, ik meld mij zoals afgesproken weer. Ik hoop dat je nu kunt zien dat ik de bundel niet heb gebruikt en ik het geld krijg teruggestort. Alvast heel hartelijk dank voor je reactie. Fijn weekend!


@DianavD Goed dat je je weer meldt. 

Op dit moment kan ik nog niets controleren omdat je forumprofiel nog niet is ingevuld. 

Zou je die kunnen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

 


Goedenavond Rutger,

Ik heb het profiel ingevuld.

Alvast bedankt. Groeten Diana


@DianavD Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb inderdaad gezien dat je je bundel niet gebruikt hebt. 

Daarom heb ik €7,99 in mindering gebracht op de volgende factuur. 

Dit bedrag wordt dus niet terug gestort maar zie je terug op de factuur van (begin) oktober. 


Beste Rutger,

Hartelijk dank voor de service!

Fijne middag.

Groeten Diana