Skip to main content

Beste Allen,

Helaas is mijn telefoon gestolen in Bali, met mijn Nederlandse simkaart die ik in het hoesje had geplakt om niet kwijt te raken. 
Nu heb ik een nieuwe telefoon gekocht in Bali en wil graag hetzelfde nummer behouden als die ik daarvoor gebruikte, voor whatsapp etc. Ik ben de komende maanden nog in Bali. Weet iemand hoe ik dit kan regelen? Ik had al het een en ander gelezen over E sim, maar dan moet ik een nieuwe abonnement afsluiten, terwijl ik al een ‘hussle’ abonnement heb. 
Ik kreeg tijdens het installeren van de nieuwe telefoon een optie om het telefoonnummer over te nemen, maar ik heb ‘nog niet’ een werkende telefoon en ik kon in de kpn app nergens een qr code vinden. 

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen met een bepaald stappenplan..

Heel erg bedankt alvast! 

Hoi @Isa van Riet, welkom bij ons op het forum. Wat vervelend dat jouw toestel is gestolen terwijl je daar bent! Om jouw nummer te kunnen gebruiken heb je een simkaart nodig, je kunt een nieuwe aanvragen via onze website: Simkaart vervangen.

Daarbij wordt de simkaart naar het adres in Nederland gestuurd wat bij het abonnement bekend is, we hebben geen mogelijkheid om een simkaart naar het buitenland te sturen. Als iemand toegang heeft tot het Nederlandse adres kan die de simkaart mogelijk naar jou op Bali sturen.

Dat is de enige mogelijkheid die we hiervoor hebben.