Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik mijn openstaande factuur betalen? Er wordt gedreigd met afsluiten

• September 15, 2025
  • 6 reacties
  • 82 keer bekeken

Goedenavond Vanmiddag met KPN gebeld ivm betalingsregeling mbt flink oplopende rekening. Na gesprek met KPN medewerker zou mij een Betaling link worden gestuurd. Helaas nog geen betaling link ontvangen! Vanavond alsnog gebeld met KPN voor een betalingslink ! KPN dreigt nu met afsluiting mail! Hopelijk wordt dit heel snel in orde gemaakt en zo afsluiting te verkomen! 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Gin_27 

In de Mijn KPN App op je smartphone, vindt je bij de openstaande facturen altijd een betaallink waarmee je met iDeal het openstaand bedrag kunt betalen.
Deze optie is (nog) niet beschikbaar via Mijn KPN vanachter een laptop of PC, dus alléén via de app.

• Open de Mijn KPN App op je smartphone.
  • Klik rechtsboven op het gele rondje met het poppetje.
  • Kies vervolgens voor facturen.
  • Tik op de factuur die open staat (staat een rode kruis voor), en die je wilt betalen.
  • Tik onder de factuur op de blauwe balk waar “bekijk betaalmogelijkheden” staat.
  • Vervolgens kun je dan kiezen voor betalen via iDeal.

Laat daarna nog even weten, of het je is gelukt.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • September 15, 2025

Ik ben onbekend met betalingsregelingen maar kan je niet betalen via je KPN account? Staat daar de openstaande factuur niet met betaallink?

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Gin_27 

In de Mijn KPN App op je smartphone, vindt je bij de openstaande facturen altijd een betaallink waarmee je met iDeal het openstaand bedrag kunt betalen.
Deze optie is (nog) niet beschikbaar via Mijn KPN vanachter een laptop of PC, dus alléén via de app.

• Open de Mijn KPN App op je smartphone.
  • Klik rechtsboven op het gele rondje met het poppetje.
  • Kies vervolgens voor facturen.
  • Tik op de factuur die open staat (staat een rode kruis voor), en die je wilt betalen.
  • Tik onder de factuur op de blauwe balk waar “bekijk betaalmogelijkheden” staat.
  • Vervolgens kun je dan kiezen voor betalen via iDeal.

Laat daarna nog even weten, of het je is gelukt.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • September 16, 2025

En eventueel kan je via de website van KPN een betaalregeling aanvragen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 16, 2025

Goedemorgen 

Vanochtend van KPN reactie en betalingslink ontvangen.

Dank voor jullie reacties!

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • September 16, 2025

@Gin_27 Fijn voor je dat het op tijd in orde is gekomen. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 18, 2025

Goedemorgen 

Vanochtend van KPN reactie en betalingslink ontvangen.

Dank voor jullie reacties!

Goedemorgen ​@Gin_27 welkom op de KPN Community zoals je merkt denkt iedereen graag even met je mee :-) . Fijn dat het dan toch in orde is gekomen. Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens een bericht als we iets voor je kunnen betekenen!