Skip to main content

welk topic moet ik volgen om bij te blijven aangaande de Ihone 11/netwerk problemen? 

de uberlange topic is gesloten inmiddels zie ik, 

Ha @Frank Gre, wat is je eigenlijke vraag? In het topic staat de procedure uitgelegd. Deze stappen gelden voor een ieder met klachten. Als je vragen hebt, mag je die gerust hier stellen. We helpen je graag verder. 

 

Ervaar je deze problemen ook en heb je dit nog niet gemeld, dan geldt het onderstaande voor jou:

  • Check of de instelling VoLTE aan staat in het toestel. Onze toestelhulp laat zien hoe je dit kunt activeren.
    • Staat VoLTE aan? Neem contact op met onze klantenservice om een melding te registreren.
    • Staat VoLTE niet aan? Zet het aan en ervaar een aantal dagen hoe het dan gaat met de bereikbaarheidsproblemen.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
Zon en feestdagen gesloten.

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.

Vergoeding van de abonnementskosten
Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel. De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.    
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 


 Marcia_ logo-kpn-groot.png

nou, ik bedoel het niet zo heel ingewikkeld, we werden elke keer naar de lopende topic verwezen, die is nu afgesloten, dus zie je niet meer direct de ontwikkelingen. maar goed maakt niet zoveel meer uit.

Echter heb ik onderstaand bericht op 7 november ontvangen, we zijn nu 5 weken verder, heb nog niks vernomen. zou jij even willen checken of het verder goed gaat? 

 


Dat is zeker geen ingewikkelde vraag. We gaan navraag voor je doen en zodra er een terugkoppeling is, laten we het hier in jouw topic weten!


geen ingewikkelde vraag, maar wel een lastig antwoordt?
Ik vertrek 3 januari naar buitenpand, wil dan toch heel graag de boel geregeld hebben,

gr Frank


Het schijnt inderdaad wat lastig te zijn. Ik ga er opnieuw voor je achteraan!


buitenland…..

dank je,


hallo,

is er inmiddels meer duidelijkheid? we zijn nu 7 weken verder ipv 4, zoals ik hierboven heb aangegeven vertrek ik op 3 januari voor een paar weken naar buitenland, ben bang dat ik dan net de nieuwe krijg, en kan ik de oude niet op tijd terug gestuurd krijgen, 

kan de nieuwe ajb deze week geleverd worden?

vr gr Frank

 


hmmm jammer…. geen reactie meer, 

Begint mij nu helaas allemaal wel tegen te vallen, 

Ik heb afgelopen week een credit nota ontvangen van de abonnement kosten, echter is dit maar de helft van wat ik sinds juli betaald heb, dus niet conform afspraak, de levering niet conform afspraak, 

beste KPN, neem jullie verantwoordelijkheid aub!! 

vr gr Frank


Ik vrees dat jouw toestel in Hoevelaken bij een PostNL punt ligt, @Frank Gre .  Ze hebben geprobeerd hem bij je oude adres af te leveren :-(

 


ja dat zal???? ik heb met de medewerker meerdere malen alles doorgenomen, en staat allemaal op ons nieuwe adres, 

maar als dat echt zo is, waarom heb ik dan geen track en trace ontvangen? want email is niet gewijzigd, dus ik vraag het me af, maar laat maar zitten!! ben nu toch al te laat voor mn vertrek, 

Als ik terug ben, kijk ik wel weer verder, ben echt zwaar teleurgesteld, 

 


@Erwin_  ik ben weer terug, 

jij geeft aan  “ik vrees dat”…. wie gaat hier nu achteraan? ik woon daar niet meer, heb adres wijzigingen allemaal doorgegeven, staat goed in mijn KPN Profiel, 

Ik heb nog steeds geen track en trace ontvangen. ik kan dus zelf niets controleren. Wie kan dit nu oplossen?

 


Er is een nieuw proces in werking gezet om vragen van klanten makkelijker te kunnen beantwoorden en uitzoeken. Ik heb de betreffende collega's een mail gestuurd met het verzoek contact met jou op te nemen. Dit zal vermoedelijk binnen 2/3 werkdagen zijn. Mijn excuses voor het ongemak!


hallo @Marcia_ 

Ik kom zelf maar even weer in de lucht, ik heb nog niks vernomen, lijkt mij zelf erg lastig om zo te moeten werken, het is toch echt wel een chaos binnen de KPN, sorry dat ik het even zo stel. Ik ga er nog steeds vanuit dat iedereen de beste intenties heeft, ben inmiddels 15 jaar klant, ben altijd goed geholpen, maar wat er nu gebeurt is werkelijk betreurenswaardig.

Nu 1 dag over tijd, maar het is zo frustrerend een niet werkende telefoon te hebben, 

ik hoop echt dat KPN zn verantwoording neemt. 


Je hebt ook nu nog steeds niets vernomen? Dan ga ik er morgen opnieuw voor je achter aan. Mijn excuses!


nee niks vernomen, wat kan ik verwachten, mail, telefoon?


Heel vervelend.. Ik ga er vanuit dat er telefonisch contact met je opgenomen wordt. Mocht ik zelf een terugkoppeling krijgen, laat ik het natuurlijk weten. 


Hallo @Marcia_ 

nou, opeens ligt er afgelopen vrijdag een pakketje in de brievenbus met een nieuwe telefoon….. ben vtv niet gebeld, maar laten we alles maar achter ons laten, ik hoop dat het nieuwe toestel het beter doet, 


Wat gek dit.. Fijn om te lezen dat het toestel in ieder geval goed bij je aangekomen is. Ik ga er vanuit dat je met het nieuwe toestel geen problemen meer ervaart!