Skip to main content

Ik zou bijna denken dat mijn mobiel gehacked is, WANT:

Krijg de hele ochtend al vervelende telefoontjes uit Belgie. Neem niet op en blokeer ze meteen. Dat is duidelijk. In de middag dacht ik na de vierde keer. Mooi, ze hebben het opgegeven.

NuĀ probeerde ze het weer en bij de laatste belletje, probeer ik het weer handmatig te blokken. Maar mijn mobiel geeft plots de optie niet meer. En dat vind ik verdacht...Ā 

De nummers tot zo ver:Ā +3224582605 +3228703156 +3223621240 +3225937177 +3221719790

Op KPN website zit ik me ook rot te zoeken voor antwoorden, maar kom steeds op het zelfde terug. Ā Het aanmelden. MAAR, als ik het 1 van de nummer in type dat mij heeft gebeld, erkend de progamma de nummer niet als een 10 cijfers nummer (terwijl dit wel zo is.)

Ik word er een beetje moedeloos van dat je hier niks tegen kan doen en dat er nergens concrete informatie over te vinden is. Je zou toch denken dat je per persoon via je provider bepaalde regio gebonden nummers kan blokken?

Ā 

Iemand een idee?

Hallo @Geirriteerde bellerĀ ,

Mogelijk heeft jouw telefoon het maximum aantal geblokkeerde telefoonnummers bereikt?Ā 

Probeer eens een aantal nummers uit die lijst te verwijderen.Ā 

Ā