Skip to main content

in mijn geval kan ik momenteel niet helemaal goed zien waar ik nou buiten mn bundel ben gegaan,. 

(nog andere suggesties ik kan er vast nog meer verzinnen, maar ben een beetje laat naar bed gegaan..)

Buiten de bel bundel, tjan? Mogelijk 088 of 09 nummer gebeld.


Zegt wel dat het een sms was maar als ik er op druk geen stats,. 
Zag dan wel weer ergens een gespecificeerde factuur met kb's zelf,. lijkt me een beetje onnodige belasting van systemen eventueel,. zon factuur zit ik niet echt op te wachten,. en ja het woord unlimited blijf het een verkeerde woord keus vinden,. hoe het dan te noemen is misschien een ander topic?


Oh, zal wel een sms naar een 4-cijferig nummer geweest zijn. Die vallen niet binnen de bundel. Effe bij je sms’en kijken welke er verzonden zijn de afgelopen dagen. Tenzij er nu al een 💡 gaat branden.

Ook sms’en naar een niet EU land kost geld.

Specificaties van extra kosten kun je (bij kpn) alleen op je factuur zien. Die moet dus nog komen van deze periode.


Oh, zal wel een sms naar een 4-cijferig nummer geweest zijn. Die vallen niet binnen de bundel. Effe bij je sms’en kijken welke er verzonden zijn de afgelopen dagen. Tenzij er nu al een 💡 gaat branden.

Ook sms’en naar een niet EU land kost geld.

Specificaties van extra kosten kun je (bij kpn) alleen op je factuur zien. Die moet dus nog komen van deze periode.

Dat laatste  vind ik dus niet handig,. wellicht dat dat voor verbetering vatbaar is en of misschien zo zijn reden heeft,.


is er toevallig al een ideeen ter verbetering van de kpn app topic? zo niet, moet die er wel zijn.. hopeluk


Ik neem je feedback mee @tjan! Ik heb PeterG's antwoord gemarkeerd als antwoord omdat dat op dit moment de manier is om je verbruik in te zien.