Skip to main content

Beste moderator,

 

Ik dacht laat ik weer een luxe unlimited gebruiken,  normaal betaal ik daar 34 nog wat voor na een eerdere inflatie correctie. Nu zie ik opeens dat de kosten 43 euro zullen zijn voor unlimited. Dit is ver boven de marktprijzen. Het lijkt wel of er in het systeem iets mis gaat waardoor de uitkomst niet meer klopt voor mijn situatie.
 

Als u de gebruikelijke prijs kunt behouden met een maximale 2,50 inflatie correctie (zoals gecommuniceerd op de site), dan wil ik unlimited behouden, anders wil ik u vragen voor de wijziging in gaat het pakket van het betreffende pakket op O GB en onbeperkt bellen te zetten en van het andere nummer dat bij mij hoort op 12 GB en onbeperkt bellen, dan kies ik voor wat meer budget, want samen 58 euro is een beetje veel voor unlimited en een 0 GB abonnement.

 

Alvast bedankt voor uw inspanningen

 

 

 

Hallo @Telecomtubbie ,

Gaat dit wel om de netto prijs? Als je ook een KPN-thuisabonnement hebt kun je een combikorting van 7,50 per maand krijgen. 
 

Wat betreft het aanpassen van jouw bestaande abonnementen: Dit kun je maandelijks aanpassen in MijnKPN. 
 

Zijn de contracten inmiddels afgelopen? Dan kun je verlengen en betaal je dan daarna de huidige prijzen. Op die manier ben je dan de inflatiecorrectie weer kwijt. De laatste twee jaar zijn de abonnementen per 1 oktober dusdanig veel gestegen dat verlengen vrijwel altijd gunstiger uitpakt. 


Dank je wel voor het meedenken.

 

Dit betreft een inflatie correctie + het vervallen van een andere toegepast korting. Ik heb en had geen internet van KPN, dus het gaat niet om combikorting.

Ik had m’n abonnement een paar weken geleden aangepast en het is pas over iets van 13 dagen van kracht, dus KPN kan de wijziging nog annuleren, en dat is wat ik wens.

Dus bij deze het concrete verzoek de wijziging te annuleren of de juist kortingsstaffel weer toe te passen, dit lijkt mis gegaan te zijn bij een automatische aanpassing wegens inflatie.

maximale correctie is 2,50 en dat kan nooit 10 euro zijn.


Ok @Telecomtubbie ,

Dan zou ik morgen vanaf 8.00 bellen met 0800-0402. Of regel het in een KPN-winkel. 
 

Hier op het forum kan jouw abonnement niet aangepast worden. 


@Noordzee Dank je wel voor het verwijzen naar de juist kanalen. 👍
 

Dan ga ik morgen het nummer bellen wat je aangeeft, het zit best verstopt op de site, jammer dat ik als klant daar moeite voor moeten ookal is het fijn dat veel online geregeld kan worden. In dit soort gevallen wil je makkelijker kunnen bellen.