Skip to main content

Er zit geen sticker op de doos

Hoe kom ik dan achter de ean code?

 

Hallo @01Thomas01 ,

Tsjaa, dat wordt dan lastig. 
 

Je moet op zoek gaan naar zo'n soort sticker.  (Zijkant doos? onderkant?)  

Het gaat om dertien cijfers beginnend met 87 of 88.

Op de site van Samsung staan de instructies, het zal op de doos moeten staan. Anders zou KPN ook niks kunnen uitscannen in hun magazijn dus het heeft erop gestaan. 


Over wat voor apparaat hebben we het en waarvoor heb je een EAN-code nodig @01Thomas01 


Gaat om een 24+. Ivm gratis watch

 


Zo heeft u die doos toch niet van KPN gekregen? 

Wat zie ik op de eerste foto?


Dat is de tape die van de 2e foto afkomt

 


Kunt u die QR code scannen?


Nee is te veel beschadigd, maar is waarschijnlijk alleen een code voor de verpakking


Gaat om een 24+. Ivm gratis watch

 

Wat is een 24+ @01Thomas01 ?

 


Gaat om een 24+. Ivm gratis watch

 

Wat is een 24+ @01Thomas01 ?

 

 


De EAN code is niet uniek voor jouw apparaat.

Elke Samsung 24+ met dezelfde kleur en geheugen zal dezelfde EAN hebben.


Die sticker had gewoon alles op moeten staan. Als er niets op staat, dan zou u er mee naar een KPN winkel kunnen gaan. Het hele toestel inclusief verpakking zal dan retour moeten denk ik. Want later in geval van garantie heeft u die gegevens waarschijnlijk nodig. Zonder die gegevens geen garantie denk ik.

Ik weet niet of u mee wilt doen met een actie van Samsung? Cashback, gratis oortjes of horloge. Dat kunt u zo wel vergeten. En KPN gaat dat ook niet vergoeden. 


De EAN code is niet uniek voor jouw apparaat.

Elke Samsung 24+ met dezelfde kleur en geheugen zal dezelfde EAN hebben.

Maar je hebt ook nog een serienummer nodig. Die staat ook op die sticker.

En volgens mij heb ik voor een cashback actie ooit wel eens gewoon een foto moeten maken van die sticker.


Staat het EAN nummer niet op het factuur ?
Garantie gaat doorgaans via het serienummer.


Maar je hebt ook nog een serienummer nodig. Die staat ook op die sticker.

En volgens mij heb ik voor een cashback actie ooit wel eens gewoon een foto moeten maken van die sticker.

Voor een promotie van Samsung heb je inderdaad het hele etiket nodig.

Ga naar www.samsung.com/nl/promo, klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en upload de volgende documenten uiterlijk 3 mei 2024:

1. Een volledige, leesbare kopie van het aankoopbewijs inclusief vermelding van

  • De naam van de winkel/webshop waar je je nieuwe Samsung Galaxy S24 Series hebt gekocht
  • De aankoopdatum. Deze datum moet binnen de promotieperiode vallen
  • Het deelnemende product. Hiervan moet de EAN-code overeenkomen met een EAN code hierboven in de tabel

2. Een foto van de streepjescode van de verpakking, met daarop de SKU-code, EAN-code en het IMEI-nummer

bron: Bijzondere actievoorwaarden - promo Galaxy S24 | Samsung Nederland


Ja je moet een foto meesturen, daar draait dit topic om, dat is het hele probleem. Zal kpn morgen wel ff bellen ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee

Moeten ze er maar voor zorgen ook....


Ja je moet een foto meesturen, daar draait dit topic om, dat is het hele probleem.

Dat had ik nog niet begrepen, alles leek erop dat je de EAN code zocht.


Een foto van de ean ja


Ik krijg zo'n gevoel dat iemand heel bewust die sticker van die doos getrokken heeft om zo zelf die Watch6 LTE als cadeautje te ontvangen.


Ja je moet een foto meesturen, daar draait dit topic om, dat is het hele probleem. Zal kpn morgen wel ff bellen ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee

Moeten ze er maar voor zorgen ook....

Het is een actie van Samsung, in ieder geval de watch. KPN gaat je die niet geven. Er komen wel meer topics voorbij waarbij klanten om uiteenlopende redenen de actie mislopen. Die krijgen bij KPN ook gewoon het deksel op hun neus.

Dus daarom: zit je nog binnen de 14 dagen, breng dat ding terug. Want ook in geval van garantie heb je gewoon alle gegevens nodig.


Ik krijg zo'n gevoel dat iemand heel bewust die sticker van die doos getrokken heeft ...

Dat heeft @01Thomas01 zelf gedaan begrijp ik. Maar die sticker lijkt wel zwart. Alsof er 1 of ander goedje overheen gegaan is ofzo. 

Ik vertrouw de verpakking ook niet helemaal. Ik het op YouTube wat "unboxing" filmpjes zitten bekijken. Daarbij lijkt de sticker aan de onderkant van de doos door te lopen. Men snijd hem los met een mesje om het deksel te openen.


Ik denk dat @wjb wel eens gelijk kan hebben in deze situatie... 


In het weekend contact gehad met samsung, die verwijzen naar kpn. 

Vandaag telefonisch contact gehad met kpn, na het hele verhaal verwees hij me door naar samsung, nadat ik zei dat ik klant was van kpn en niet van Samsung dus dat hun het moesten regelen herhaalde hij alleen maar dat ik bij samsung moest wezen en hing uiteindelijk op.

Kpn op z'n best zeg maar, ben geloof ik bijna 25 jaar klant bij kpn maar ben bang dat ik de 25 niet ga halen 


Gewoon retour sturen dan middels je 14 dagen zicht termijn.


Ja beste optie


Ja beste optie

Helaas wel, hoop moeite voor een klein issue.