Is er iemand die mij kan helpen met een foto van de doos van de samsung galaxy s24 ultra 5g titanium grey 256mb de het EAN-code? ... kind heb mijn doos weg gegooid en heb het nodig om de watch aan te vragen.
Alvast bedankt.
Is er iemand die mij kan helpen met een foto van de doos van de samsung galaxy s24 ultra 5g titanium grey 256mb de het EAN-code? ... kind heb mijn doos weg gegooid en heb het nodig om de watch aan te vragen.
Alvast bedankt.
Hoi
Heb je de klantenservice al gebeld?
0800 0402 (gratis)
Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.
Zon- en feestdagen gesloten.
Overigens, denk ik niet dat ze met een foto tevreden zijn je zult toch echt de code moeten uitknippen en opsturen.
Nee samsung vroeg om een foto... ik ga het proberen...dank u wel
De EAN code is uniek per toestel. Dus foto van een andere telefoon (doos) is zinloos. Die staat helaas alleen op de verpakking. Als je die niet meer hebt houd het op.
Voor Samsung acties is de volledige informatie van de sticker op het doosje nodig. Zonder doosje gaat het niet meer lukken.
Als het hetzelfde product is dan zijn het toch dezelfde codes?
Hallo
Samsung is daar zeer strikt in. Zie de bijzondere voorwaarden op de actie-pagina. Jij moet aantonen dat je het juiste toestel in je bezit hebt.
Het gaat om deze actie?
Ontvang nu tijdelijk de Galaxy Watch7 40mm LTE bij aankoop van de Galaxy Z Fold6, Z Flip6 of S24 Series van 12-8-2024 t/m 15-9-2024
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=8UJ8MFJGBVVMR
SKU-code en EAN-code geven inderdaad het type aan, maar ook het unieke IMEI-nummer staat op het etiket.
Ja dat is de actie.... ik kan alles laten zien behalve dan die ean code...
Ik heb nog even verder gezocht.
Je kan het IMEI ook opvragen in de telefoon. Zie deze beschrijving op de Samsung website:
Hopelijk wordt dat ook geaccepteerd, maar ik heb mijn twijfels.
Imei heb ik idd alleen de ean code niet
De EAN code is wel hetzelfde. Maar op die sticker staat ook een andere nummer, dat is wel uniek. Je moet echt een foto van die sticker hebben. Als je niet niet hebt, dan kun je het vergeten. Die watch ga je nooit krijgen.
Beetje jammer...heb alle bewijs
Beetje jammer...heb alle bewijs
Alles wat je hebt kan eenvoudig nagemaakt worden. Een foto van de sticker met dat unieke nummer en streepjescode (bijna) niet.
Laatste optie (Bijzondere voorwaarden):
Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief). Kijk op www.samsung.com/nl/contact voor meer informatie.
Top dank u wel voor de info ik ga ze bellen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.