Skip to main content
Beantwoord

Hoe kom ik in contact met de KPN klantenservice?

  • 12 March 2024
  • 12 reacties
  • 33667 keer bekeken

Ik wil een telefoonnummer van een KPN medewerker of chatbox om mijn probleem voor te leggen. 

Het nummer van KPN klantenservice is 0800-0402

Met je KPN mobiel kan je ook bellen met 1200

Je kan het probleem ook hier voorleggen.
Wellicht weten mede forumleden (klanten net als jij) een oplossing.


Dankjewel Ruud.

Mijn vraag is nogal complex. Ik ben veel in het buitenland en dan heb ik een bundelprobleem. Alleen snap ik niet hoe ik daar van af kan komen, dus heb ik persoonlijk contact nodig om een oplossing te vinden.

Daar ik niet meer een van de jongsten ben, kost het me tegenwoordig wat meer energie om dit soort dingen te snappen.


Vul in het privédeel van je profiel je naw-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in, dan komt een KPN-moderator er binnenkort op terug @KiraSaillans 


Sorry Ruud, maar dat lukt niet. Ik zou niet weten waar ik dat in moet vullen. Hoogstwaarschijnlijk is het makkelijker om maandag gewoon even te bellen, want dit werkt niet.

In ieder geval bedankt voor de moeite.

 


Hallo @KiraSaillans 

In aanvulling op het bericht van N.N. (dat ben ik niet 😎) het volgende.

Je kan je gegevens invullen in je profiel via deze link → https://forum.kpn.com/settings/profile
Gebruik de velden gemarkeerd met (Privé), daar kan alleen KPN meekijken.

Contact via 0800-0402 is waarschijnlijk makkelijker door direct contact met een medewerker, daar leent het forum zich niet voor door de lange reactietijden. Je kan ook een KPN winkel bezoeken.

Het telefoonnummer is bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00, zaterdag tot 17.00 uur.


Dank, dank, dank Ruud. 😁


Nergens op de website is een telefoonnummer te vinden van de klantenservice. Je dient eerst met een chatbot te spreken en dan kun je gebeld worden. De medewerker gaf aan. “Nee meneer, op de website staat geen telefoonnummer maar je kunt het vinden op Google!! “🤣
Het zou hilarisch zijn als het niet zo diep triest 😞 is. 

Je kunt wel een contactformulier invullen (lang zoeken) leuke hieraan is dat je direct gevraagd wordt een klacht in te dienen. Direct maar gedaan als dat de manier is. 


Ook grappig. Voor echte klachten kun je een brief sturen… deze wordt dan per e-mail beantwoord.

Nou KPN, mijn portie humor heb ik vandaag wel gehad. En dit allemaal omdat jullie een afspraak zonder overleg maken. Zal ik volgende keer ook bij de tandarts doen. “Beste tandarts Ik kom d.d.  om 10.45 uur langs voor een controle. mocht dit niet uitkomen klik dan op deze link. En dit verstuur ik dan met een no-reply e-mailadres.
Sta ik op de benoemde datum voor de deur en laat een briefje achter als het niet uitkomt. Hier op staat een QR-code die de assistente kan inscannen om de afspraak opnieuw in te plannen. Zonder dat ze weet wat er moet gebeuren”

Zo gaat dat namelijk in de wereld van KPN. De telefoon en internetprovider die geen e-mailadres en telefoonnummer op de website heeft staan. 
 


 


Dat telefoonnummer is er gewoon, maar je moet eerst het stappenplan op hun website volgen.

Anders wordt de klantenservice overspoeld met bijv. luie mensen die willen weten of ze hun modem in de witte of blauwe aansluiting van hun israpunt moeten stoppen. En dat is weer zonde van de capaciteit.

Het nummer is 0800-0402

 

Verder kan je qua operationele taken een tandarts niet vergelijken met KPN. 


Ben benieuwd of er ooit een monteur komt, al weken geen internet,  3 X KEER EEN AFSPRAAK 3 dagen thuis zitten wachten vrij  genomen en 0 monteur gezien, wel m'n maandelijkse bedrag afgeschreven van 100 eu, dat lukt wel bij kpn, schandalig hoe ze met de trouwe klanten omgaan.


En wat vertelde KPN toen je ze belde waar je monteur bleef?


Hallo,

 

Maanden geleden heb ik 2 wifi punten besteld. 

1 is nooit afgehaald bij afhaalpunt die is automatisch retour de ander heb ik meteen retour gestuurd met begeleidend schrijven.. nu 4 maand krijgen we nog steeds brieven of we het apparatuur terug willen sturen..  heel vervelend! Alles is retour gegaan

 


Hallo,

 

Maanden geleden heb ik 2 wifi punten besteld. 

1 is nooit afgehaald bij afhaalpunt die is automatisch retour de ander heb ik meteen retour gestuurd met begeleidend schrijven.. nu 4 maand krijgen we nog steeds brieven of we het apparatuur terug willen sturen..  heel vervelend! Alles is retour gegaan

 

Gewoon het verzendbewijs van PostNL heel goed en heel lang bewaren. @Aanous 


Reageer