Skip to main content
Beantwoord

Hoe krijg ik dubbele data in de buitenlandbundel?

• July 6, 2025
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Hoe krijg ik dubbele data in de buitenlandbundel van unlimited abonnement?⁹7

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Misschien begrijp ik de vraag verkeerd hoor maar unlimited data x 2 = unlimited data! Maw unlimited verdubbelen kan niet!!

Unlimited is alleen in Nederland. Iemand met een Unlimited abonnement heeft in het buitenland gewoon een bundel van hooguit 75 GB bij het duurste abonnement. 

En dat word niet verdubbeld. Alleen bij abonnementen met een bundel word de data verdubbeld. Dat zijn dus de niet Unlimited abonnementen.

Hoi ​@Marlon92 

Even een kleine correctie wat betreft je antwoord.
Bij de Unlimited abonnementen is het hoogst haalbare GB,s voor in het buitenland (EU) 100 GB, en dus niet 75 GB die jij nu benoemd in je reactie naar TS ​@Dooren_Wim .

• SuperUnlimited  = 75 GB voor binnen de EU
  • SuperUnlimited Plus = 100 GB voor binnen de EU (en 25 GB voor enkele landen buiten de Europese Unie)

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 6, 2025

Misschien begrijp ik de vraag verkeerd hoor maar unlimited data x 2 = unlimited data! Maw unlimited verdubbelen kan niet!!

• July 6, 2025

Unlimited is alleen in Nederland. Iemand met een Unlimited abonnement heeft in het buitenland gewoon een bundel van hooguit 75 GB bij het duurste abonnement. 

En dat word niet verdubbeld. Alleen bij abonnementen met een bundel word de data verdubbeld. Dat zijn dus de niet Unlimited abonnementen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 6, 2025

Mijn vraag ging inderdaad over de -limited-  databundel die ik in het buitenland heb, als onderdeel van een abonnement dat me in Nederland onbegrensd datagebruik biedt.

Het verdubbelen van onbegrensd datagebruik in Nederland is inderdaad onzin (dat had ik uiteraard zelf ook wel bedacht).

Dat een limited databundel voor buitenlands gebruik door KPN-beleid niet voor verdubbeling in aanmerking komt, werd me duidelijk door Marlon92's antwoord. Dank daarvoor (scheelt veel vruchteloos gezoek in de KPNapp)!

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Marlon92 

Even een kleine correctie wat betreft je antwoord.
Bij de Unlimited abonnementen is het hoogst haalbare GB,s voor in het buitenland (EU) 100 GB, en dus niet 75 GB die jij nu benoemd in je reactie naar TS ​@Dooren_Wim .

• SuperUnlimited  = 75 GB voor binnen de EU
  • SuperUnlimited Plus = 100 GB voor binnen de EU (en 25 GB voor enkele landen buiten de Europese Unie)

• July 6, 2025

@Michel.uit.Arnhem ok, dan is dat onlangs veranderd.