Skip to main content

Een jaar geleden heb ik de iPhone pro Max aangeschaft. Sindsdien alleen maar problemen! Heb extra voor dit toestel gekozen omdat ik erg afhankelijk ben hiervan ivm werk. Grote spijt dat ik voor dit toestel heb gekozen. Vorig jaar dus extra gekozen voor een van de beste toestellen in combinatie met het beste abonnement. Maar het is om te huilen zo frustrerend.

  • videobellen lukt niet fatsoenlijk, verbinding hapert, blijft vast hangen
  • bluetooth verbinding wordt steeds onderbroken 
  • online radio luisteren is onmogelijk 
  • internet verbinding verbreekt steeds (bijvoorbeeld Facebook geeft steeds aan: verbinding verbroken, verbinding hersteld)
  • Tijdens bellen kan ik niet op internet
  • 5g vol netwerk gaat tijdens bellen naar geen internet
  • Regelmatig geen internet terwijl ontvangst volledig 5G is

Technische dienst van KPN heeft bevestigd dat tijdens bellen de verbinding bijna helemaal wegvalt. Toen zij me belden ging de verbinding van 5G naar 3 of 2G.


Ook heb ik 2 simkaarten in mijn telefoon. KPN voor privé en Vodafone voor werk. Het maakt niet uit welke Sim ik selecteer voor mobiele data. Beiden geven dezelfde problemen.


Meerdere keren contact opgenomen met KPN, 2x in de winkel geweest voor dit probleem en nog steeds niets opgelost! Toestel aantal keren opgestuurd zonder resultaat.

Als ik contact opneem met KPN wordt telkens weer gevraagd om bepaalde instellingen aan te passen, zonder resultaat. Ze kunnen geen passende oplossing bieden. Dus contact opnemen met KPN heeft helemaal geen nut.

Bewijzen van slechte verbinding zijn verzameld door scherm opnames en video opname van beeld bellen.

Hoe kan dit probleem worden opgelost??

Het liefste wil ik een ander toestel, eventueel met bijbetaling zodat ik fatsoenlijk kan bellen en internetten. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Geen iPhone meer voor mij.

Hoi @Renzo W, welkom hier. 

Wat een gedoe allemaal zeg. 

Ik lees dat er al heel veel gebeurd is, maar nog steeds geen oplossing. Ik ga er vanuit dat jouw simkaart in een ander toestel wel goed werkt toch?

Want dan is het dus echt een hardware probleem. Enige wat ik dan kan zeggen is nogmaals naar de winkel. Dan kunnen ze hem nogmaals opsturen ter reparatie. En moet er gekeken worden naar wat er echt mis is. Lijkt wel of ze iets over het hoofd hebben gezien. 

Ik hoop echt dat er dan een oplossing voor te vinden is. 


Beste Bart,

Dankjewel. 
En dankjewel voor jouw antwoord.

In een ander toestel werkt mijn simkaart inderdaad wel goed.

Dan rest mij niets anders als weer naar de winkel gaan en het toestel weer op te laten sturen.

Onlangs nog contact gehad met de klantenservice en ze hadden beloofd om na een paar dagen terug te bellen om te vragen hoe het nu ging, maar helaas nooit meer teruggebeld.

In ieder geval bedankt voor jouw reactie!

Groeten,

Renzo


Dat is spijtig. Maar de sim werkt wel in een ander toestel, het is dus echt een hardware probleem. Geef dat ook duidelijk mee. Ik ben benieuwd. 


Reageer