Een jaar geleden heb ik de iPhone pro Max aangeschaft. Sindsdien alleen maar problemen! Heb extra voor dit toestel gekozen omdat ik erg afhankelijk ben hiervan ivm werk. Grote spijt dat ik voor dit toestel heb gekozen. Vorig jaar dus extra gekozen voor een van de beste toestellen in combinatie met het beste abonnement. Maar het is om te huilen zo frustrerend.
- videobellen lukt niet fatsoenlijk, verbinding hapert, blijft vast hangen
- bluetooth verbinding wordt steeds onderbrokenÂ
- online radio luisteren is onmogelijkÂ
- internet verbinding verbreekt steeds (bijvoorbeeld Facebook geeft steeds aan: verbinding verbroken, verbinding hersteld)
- Tijdens bellen kan ik niet op internet
- 5g vol netwerk gaat tijdens bellen naar geen internet
- Regelmatig geen internet terwijl ontvangst volledig 5G is
Technische dienst van KPN heeft bevestigd dat tijdens bellen de verbinding bijna helemaal wegvalt. Toen zij me belden ging de verbinding van 5G naar 3 of 2G.
Ook heb ik 2 simkaarten in mijn telefoon. KPN voor privé en Vodafone voor werk. Het maakt niet uit welke Sim ik selecteer voor mobiele data. Beiden geven dezelfde problemen.
Meerdere keren contact opgenomen met KPN, 2x in de winkel geweest voor dit probleem en nog steeds niets opgelost! Toestel aantal keren opgestuurd zonder resultaat.
Als ik contact opneem met KPN wordt telkens weer gevraagd om bepaalde instellingen aan te passen, zonder resultaat. Ze kunnen geen passende oplossing bieden. Dus contact opnemen met KPN heeft helemaal geen nut.
Bewijzen van slechte verbinding zijn verzameld door scherm opnames en video opname van beeld bellen.
Hoe kan dit probleem worden opgelost??
Het liefste wil ik een ander toestel, eventueel met bijbetaling zodat ik fatsoenlijk kan bellen en internetten. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Geen iPhone meer voor mij.