Skip to main content

Ik begrijp uit een eerdere vraag dat de methodiek van factureren / MB's delen is gewijzigd, en dat de periodes niet meer specifiek van de 1e tot de laatste van de maand zijn (al geeft mijn app bij de automatische optie nog steeds dat de toewijzing per de 1e van de maand gaat zoals dat in het verleden ook was. Kan ik dan alleen wel uitleg krijgen over het feit dat ik op 25-6 mijn contract(en) heb gewijzigd, deze per 26-06 zijn in gegaan, en dat mijn ontvangers van MB's bericht krijgen dat deze MB's (die ik als vanoudes per 01-07 heb ingericht) geldig zijn tot 17-07. En mag ik er dan bij het inrichten van de automatische toedeling van MB's nu altijd maandelijks de periode van de 17e tot de 17e loopt (ondanks dat de app nog de 1e van de maand aan geeft.  

Uw data is nu geldig van de 17e t/m 16e van volgende maand. Dat geldt ook voor de data die u deelt.

Deze periode is door KPN automatisch gekozen en staat los van van de dag waarop het abonnement gestart is.

De periode kan niet gewijzigd worden. Anders zou u hem willen wijzigen naar hoe het vroeger was en dat willen ze bij KPN niet.


Zie onderstaande link voor uitleg @Kampen :

 


Hallo @Kampen, De MB's die jij deelt, zijn net zolang houdbaar als jouw bundel. Dus tot aan de laatste dag van jouw factuurperiode. Begint nij jou de nieuwe bundel, dan vervallen de eerder gedeelde MB's en kun je weer opnieuw MB's delen.


Reageer