Skip to main content

Ik heb een iphone besteld via belsimpel met een kpn abonnement.

Ik vroeg me af wat hier de verwerkingstijd van is aangezien belsimpel zegt: voor 23.59 besteld, morgen in huis, maar kpn eerst die aanvraag moet controleren.

 

Hallo @rcreemers ,

Voor een antwoord op jouw vraag kun je terecht bij BelSimpel.

Persoonlijk lijkt mij die slogan wat optimistisch. Stel dat je om 23.58 een bestelling doet. KPN gaat dan normaal gesproken de volgende werkdag e.e.a. beoordelen. Bovendien moet het gewenste toestel in de juiste kleur wel beschikbaar zijn. En dan moet het toestel nog verzonden worden. Ik zie voldoende beren op de weg.  

 

Maar goed : Neem contact op met BelSimpel !


Bovendien moet het gewenste toestel in de juiste kleur wel beschikbaar zijn.

Als je bij BelSimpel een toestel bestelt, dan komt dat toestel uit de voorraad van BelSimpel. Volgens mij hebben die gewoon goed voorraadbeheer. Als op de site staat dat die op voorraad is, dan zal die dat ook echt wezen denk ik. En dan kan die nog wel verzonden worden.


@rcreemers Hoi hoi, ik heb dezelfde vraag eigenlijk en ben wel benieuwd hoe dit allemaal is gegaan en is afgelopen? groetjes chelsiiieee


Je zal hiervoor echt bij Belsimpel moeten zijn. Kpn kan daar niets van zien.


Je zal hiervoor echt bij Belsimpel moeten zijn. Kpn kan daar niets van zien.

Dat begrijp ik en die vraag heb ik ook uitstaan bij hen, maar aangezien hier de vraag ook stond dacht ik ik kan hem mooi vragen aan iemand die dit heeft meegemaakt :-)


Reageer