Skip to main content

Probleem met uitbetalen bonus waarbij volgens laatste reactie (na herhaaldelijk vragen vanaf 22 april) goedkeuring van KPN nog verwacht wordt:

”Voor het herstel van de K6429C37CAD575 bevestig ik dat de ontvangen documenten voor de bonus conform zijn.
 
De overboeking van € 100 zal binnenkort plaatsvinden (onder voorbehoud van validatie door KPN).”

Hoe lang duurt deze validatie door KPN (e-mail met bovenstaande bericht ontvangen op 12 mei.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Als je de juiste documenten heb ge-upload (Lees: het KPN contract welk je 1 dag later in je mailbox krijg) heb je binnen een paar dagen het geld binnen.  Woensdag kreeg ik de goedkeuring van Recommerce binnen en maandag was het geld bijgeschreven.

Lees hier mijn verhaal mbt het uiteindelijk een goedkeuring krijgen, een kopie van de bestelling was in mijn geval niet voldoende, deze krijg je direct als je je telefoon besteld heb.

Inruilbonus van Recommerce niet ontvangen | KPN Community 


Vandaag 19 mei ontvangen van recommerce:

 

Hallo,
 
Ik kan bevestigen dat de ontvangen documenten voor de bonus correct zijn.
 
Ter informatie, de bonus wacht nog steeds op validatie door KPN.
 
Met vriendelijke groet,
Najet
 
Recommerce Solutions
Klantenservicetijden :
Maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur.
 
?name=inline-150126417.png
 

hoe lang duurt validatie door KPN?

 

groet, Jan


Hoi @JanvdK, welkom hier. 

Ik durf zo niet te zeggen hoe lang het duurt. Maar ik wil het graag doorzetten voor je. 

Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens en onder persoonlijke opmerkingen het toestel dat je hebt opgestuurd en het bestelnummer van het nieuwe toestel? Hoor ik van je als je dat hebt gedaan, dan ga ik er actie op uitzetten. 


Hallo Bart, ik heb de gevraagde gegevens ingevoerd. Laat maar weten als er nog meer gegevens nodig zijn. 


Ik heb het doorgezet naar mijn collega's.  Zij gaan verdere navraag doen. Ik hoop dat er binnen 3 weken meer duidelijkheid is. Zodra ik iets hoor in ieder geval hoor je van mij. Mocht jij wat horen, dan hoor ik dat ook graag. 


Bedrag ontvangen.

met vriendelijke groet, Jan


Top! Bedankt voor het laten weten. 

Mocht je nog weer een keer vragen krijgen, horen wij ze graag.