Skip to main content

Als ik mijn gekoppelde mobiele abonnement wil opzeggen obv contractvrij maar met nummerbehoud een abonnement bij een andere provider wil, moet ik dan eerst opzeggen of 'gewoon' verhuizen zoals altijd als het abonnement afloopt?

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Je sluit een abonnement af bij de andere provider en geeft aan dat je nummerbehoud wilt van je huidige nummer. Dan neemt de nieuwe provider contact op met KPN om de overdracht te bevestigen. Indien akkoord zegt de nieuwe provider uit jouw naam het KPN abonnement op, rekening houdend met de opzegtermijn van één maand. Je moet dus bij KPN niet zelf opzeggen.


Als ik het goed begrijp, maakt het dus niet uit dat je voortijdig het contract beëindigd door verhuizing omdat het contractvrij is door de verandering van de voorwaarden?


Heb jij al bericht ontvangen van KPN over de wijziging van de voorwaarden? Pas dan ben je contractvrij. Dat je het hier op het forum hebt gelezen is niet voldoende.

Wat betekent deze wijziging voor mij?

Door de wijziging van de Algemene Voorwaarden word je contractvrij. Dit ben je vanaf het moment dat we je informeren over de wijziging (in februari) tot het moment dat de wijziging ingaat (1 april 2023).

bron: Wijziging Algemene Voorwaarden 2023 KPN | KPN Community


Nee klopt daar wacht ik nog op