Skip to main content

Dag mensen ik heb ik een klein vraagje over het ONBEPERKT. Kan iemand mijn uitleggen wat dit betekend.  Ik heb dit namelijk opgezocht bij van Dale en daar staat onbegrensd. En dat betekend volgens mijn eindeloos. Waarom heb ik dan maar 10 gb. Dus als ik darten zit op mijn mobiel dan mag ik maar de helft zien.  
 

wanr onbeperkt betekend dus 10gb per dag. Vreemd want dat is een beperking volgens mijn. Wat een gedoe weer. Maar

nu komt het. Ik mag dan dan 2 gb extra bij klikken. Dus heb ik het dart finale gemist.  Fijn onbeperkt toch. KPN HOE ZIT DAT? Of moet ik dit aangaan kaarten want anders moet het woordenboek aanschrijven voor hun fouten. Want daar staat echt iets anders. 
 

DUS ZEG HET KPN. word ik hier genaaid of wat?

Hou hier maar weer over op. Want dit is nutteloos. U bent de zoveelste die hier over loopt te jammeren.

KPN doet gewoon hetzelfde als wat alle andere providers doen. Er is geen enkele provider waarbij u niet steeds die 2 GB hoeft bij te "klikken".


Nog geen 1½ jaar geleden was het 5 GB per dag met aanvullers van 1 GB…. Toen 8 met aanvullers van 2 GB en nu een paar maanden 10 (ook met 2 GB aanvullers). De aanvullers zijn gratis. Die mag je zo vaak activeren als je wilt. En daardoor mag het dus onbeperkt genoemd worden.
Voor EU heb je tegenwoordig elke maand 50 GB. Daarbij is aanvullen niet mogelijk.

Ook T-mobile heeft een dagtegoed van 10 GB met 2 GB aanvullers. Bij T-mobile kun je de eerste aanvuller al direct erop zetten. Dan wordt het dus 12 GB onafgebroken. Elke volgende kun je pas activeren als je (dag)internet op is. Voor EU hanteren zij 30 GB per maand.

Als je niet al overdag een deel verbruikt dan kun je met die 10 GB ongeveer zo'n 8 uur kijken op je mobiel. Genoeg voor een dartwedstrijd. En ruim genoeg ook voor een hele film of voetbalwedstrijd. 

Je hoeft niet te wachten tot de dagbundel op is om een (of meer) 2 GB bundels bij te boeken. Dan wordt je verbinding ook niet onderbroken. Zodra de 10 op is wordt gelijk (de eerste) extra bundel aangesproken.

Het mobiele netwerk is geen vervanging voor vast internet. Er is een fair use policy om te zorgen dat meer mensen op dezelfde mast ook nog voldoende van de capaciteit hebben.

 


Onbeperkt is in Nederland ook echt onbeperkt. Je kunt gewoon een paar keer 2Gb toevoegen waardoor je verbinding niet wordt onderbroken. Ik zelf zet er altijd 2 achter elkaar aan zodat ik de app niet zo vaak hoef te openen.


Ja bedankt voor jullie reactie. Maar ik heb niemand maar dan ook helemaal niemand een antwoord op mijn vraag zien geven.
 

Alleen maar hoe geweldig het nu is en dat er nu 50gb is en dat het eerst een heel stuk minder was.

Dat geloof ik allemaal best. Maar die dingen zijn niet voor niks verhoogt toch?  

Maar waarom is word er dan gezegd “ONBEPERKT” terwijl blijkt dat dit toch niet zo is?
zoek het even op in het woordenboek dan zul je inzien dat er iets he anders staat dan

- Onbeperkt = 50gb -  

Nee daar staat - Onbeperkt = Oneindig maar geen  ………… je snapt het wel. 
 

Ben benieuwd naar het antwoord.

En we worden zo al genoeg genaaid mensen  of ben ik ook hier weer de enige? Ik betaal tegenwoordig per maand €101

Ja mensen jullie lezen dit goed. En waarvoor? Voor de hele tijd naar reclame te gaan zitten kijken. En als we geluk hebben kunnen we tussendoor ook nog een film kijken. Volgens mijn is de lol van tv kijken er zo wel helemaal af. 

Of ben ik weer de enige idioot die zich daar druk over aan het maken is. 
 

 

 

 

 

 


U haalt van alles door elkaar. Die 50 GB is voor het buitenland (EU). Niet voor hier in Nederland. 

Nu begint u ook nog over reclame op tv. Daar heeft KPN toch niets mee te maken? Die bepaalt de programmering niet. Die geeft het alleen maar door.


Ok misschien niet maar wil je zeggen dat ik dus €101 betaal om een signaal door te krijgen? 
 

ik zal je even een afdruk maken van wat ik volgens KPN gratis erbij krijg. Je lacht je dood. 


En ik heb het niet Over het buitenland. Maar gewoon hier in ons eigen Nederland. Daar telt dat dus

onbeperkt =50gb. 

hier in Nederland 


En wie zegt dat dit een mooi bedrag is en wat ik er allemaal gratis bij krijg die spoort niet. 
Ik zal het nog iets duidelijker proberen op te schrijven. 
Ik betaal dus €16 per maand aan vaste telefoon - onbeperkt bellen naar vast en mobiel. Nou wil ik dat al zeker een half jaar veranderd hebben. Ik heb dit niet meer nodig en wil dit dus eraf halen. Scheelt me toch weer €16 denk ik dan. En denkt iemand hier die dit leest dat dit lukt.? 
Ik heb zeker 5 medewerkers van kpn aan de lijn gehad. En steeds hoor ik. Geen probleem meneer wij gaan dit voor u veranderen. En nu een hele tijd verder. NOG NIKS VERANDERD   Hallo mensen waar zijn jullie allemaal aan het doen daar? Dan moet ik ineens heraansluitkosten betalen? En ben niet eens afgesloten of geweest. Maar mag ze wel betalen. Bel ik dan weer op dan krijg ik iemand aan de lijn die verbaast is en tegen mijn zegt dat ik wel afgesloten ben. Dan probeer ik die persoon te overtuigen dat dit echt niet is en dat ik gewoon tv kan kijken. Word die zelfde persoon nog boos en zegt dat ik wel afgesloten ben. Whahahahaa ja echt waar en zo kan ik nog een tijdje doorgaan. 
 

vraagje? Wie of wie heeft dit ook al meegemaakt of iets soortgelijks? Want het kan toch niet zo zijn dat ik meespeel met de verborgen camera of zo. 


En ik heb het niet Over het buitenland. Maar gewoon hier in ons eigen Nederland. Daar telt dat dus

onbeperkt =50gb. 

hier in Nederland 

Hier in Nederland is het 10GB + onbeperkt 2GB door NL2000 AAN te sms’en naar 1266 of via de MijnKPN app de 2GB bundel (kosteloos) te activeren. 


En wie zegt dat dit een mooi bedrag is en wat ik er allemaal gratis bij krijg die spoort niet. 
Ik zal het nog iets duidelijker proberen op te schrijven. 
Ik betaal dus €16 per maand aan vaste telefoon - onbeperkt bellen naar vast en mobiel. Nou wil ik dat al zeker een half jaar veranderd hebben. Ik heb dit niet meer nodig en wil dit dus eraf halen. Scheelt me toch weer €16 denk ik dan. En denkt iemand hier die dit leest dat dit lukt.? 
Ik heb zeker 5 medewerkers van kpn aan de lijn gehad. En steeds hoor ik. Geen probleem meneer wij gaan dit voor u veranderen. En nu een hele tijd verder. NOG NIKS VERANDERD   Hallo mensen waar zijn jullie allemaal aan het doen daar? Dan moet ik ineens heraansluitkosten betalen? En ben niet eens afgesloten of geweest. Maar mag ze wel betalen. Bel ik dan weer op dan krijg ik iemand aan de lijn die verbaast is en tegen mijn zegt dat ik wel afgesloten ben. Dan probeer ik die persoon te overtuigen dat dit echt niet is en dat ik gewoon tv kan kijken. Word die zelfde persoon nog boos en zegt dat ik wel afgesloten ben. Whahahahaa ja echt waar en zo kan ik nog een tijdje doorgaan. 
 

vraagje? Wie of wie heeft dit ook al meegemaakt of iets soortgelijks? Want het kan toch niet zo zijn dat ik meespeel met de verborgen camera of zo. 

Vul even je forumprofiel in, een moderator kan dit eventueel nakijken. Mocht een collega toen een notitie achter hebben gelaten dat het moest worden opgezegd maar dit is toch niet goed gelukt kunnen hun misschien iets voor je betekenen.
 

In plaats van al deze (soms begrijpelijke) boosheid hier neer te gooien kan je beter duidelijke vragen stellen en je problemen uitleggen. Dan kunnen wij als mede-forumgebruikers met de hulp van de moderatoren misschien wat voor je betekenen.