Skip to main content

Goedemorgen. Ik heb dit jaar voor het eerste en MIFI router voor in mijn camper. Nu wil ik voor drie weken vakantie dus daar in een simkaart in met alleen data zodat mijn dochter op de wifi kan. Welke oplossingen zijn hiervoor?? 

Daar heeft KPN "mobiel internet" voor:

https://www.kpn.com/shop/mobiel/mobiel-internet


ik denk dat een sim only het goedkoopst is 


Als je al een mobiel abo van KPN hebt, kun je de goedkoopste datasim nemen met een 097-nummer voor €5 per maand.

Je zou tijdelijk op je normale mobiel je databundel naar boven kunnen bijstellen en de data delen met de datasim @Smits79 


Kan je sim only na activeren direct weer opzeggen zodat je er alleen een maand aan vast zit? 


Kan je sim only na activeren direct weer opzeggen zodat je er alleen een maand aan vast zit? 

Is maandelijks opzegbaar, dan kost het €6 per maand @Smits79 


Top dank je wel mensen voor jullie snelle reacties. 


Goedemorgen! Fijn om te zien dat je er met hulp van de community uitgekomen bent, @Smits79! Nog even een kleine toevoeging van mij: een simkaart met een mobiel (Sim Only) abonnement mag alleen gebruikt worden in een mobiele telefoon en niet in een mifi router. Daar zijn inderdaad de mobiel internet abonnementen voor bedoeld, zoals Nick83 hierboven deelt. Je kunt dit teruglezen in de algemene voorwaarden voor Mobiel. 


Reageer