Skip to main content

Beste,

Ik wil een KPN mobiel abonnement afsluiten omdat ik weer terug ben in NL na 5 jaar in het buitenland. Echter als ik online een abonnement selecteer MOET ik een huidig 06 nummer invoeren om een abonnement te kunnen afsluiten (zie screenshot beneden). Maar ik heb geen 06 nummer omdat mijn huidige nummer een +60 nummer uit Maleisie is. Is er echt geen manier om een nieuw abonnement af te sluiten zonder 06 nummer?

Admin: e-mailadres verborgen in screenshot i.v.m. privacy

Hoi @Rémon Van Baren 

Ik adviseer je om langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt te gaan.
Een medewerker van de KPN Winkel gaat jouw dan helpen bij het afsluiten van een mobiel KPN abonnement, waarna je bellend de winkel verlaat!

Neem wel een geldige legitimatiebewijs en een bankpas mee naar de winkel, want daar wordt om gevraagd ter verificatie.

Na afsluiten en goedkeuring krijg je direct je fysieke simkaart mee, tenzij je voor een esim kiest.
Kies je voor de esim (je smartphone moet dat wel ondersteunen) dan zal de medewerker je helpen die te installeren en activeren op je toestel.

Bestel je liever online, dan kun je ook een Nederlands telefoonnummer opgeven van een familielid of je partner, die op de hoogte is van jouw bestelling.
In 9 van de 10 gevallen wordt er nooit gebeld, alleen bij uitzonderingen.


Reageer