Skip to main content

Beste dames en heren,

Al weken probeer ik, Elisabeth Johanna in contact te komen met de KPN, dit is erg moeilijk en vooral vanuit het buitenland. 

 

Het nr. 00318000402 kun je niet bellen vanuit het buitenland. Nu heeft men schijnbaar het incassobureau ingeschakeld. Maar ook die kun je niet bellen en hun website is niet bereikbaar, de website wordt hier in Girona in de bibliotheek niet herkend.

Dus 10.000 minpunten voor KPN voor slechte bereikbaarheid. 

 

Aangifte is gedaan op het kantoor van de Mossos in Girona op 10 oktober om 10:19 uur 

Onder nr: ****************

Aub antwoorden op mail adres **************

 

Admin: aangepast en gegevens verplaatst naar profiel ter bescherming van de privacy.

Het 0800-0402 nummer is inderdaad alleen in Nederland te gebruiken.
KPN is vanuit het buitenland bereikbaar via +316 1200 1200.

Een reactie van een KPN medewerker op het forum duurt vanwege de drukte zeker 4 dagen.


Ai @Paskipop, wat enorm vervelend dat je met zo'n frustrerende situatie te maken hebt gekregen ☹️

Ik zie dat RBxx je al heeft laten weten wat het nummer is waarmee je ons vanuit het buitenland kunt bereiken. Aangezien je het hebt over een incassobureau, zal er weinig zijn dat wij via het forum voor je kunnen betekenen. Ik wil je dan ook aanraden om met ons te bellen tijdens kantooruren, zodat je een collega van de afdeling ‘collections’ aan de lijn kunt krijgen. 

Uiteraard hoop ik dat je dit inmiddels al hebt gedaan en dat je er al verder mee bent geholpen!