Graag zou ik ivm vakantie mijn abonnement drie maanden verhogen naar onbeperkt internet. Is dat mogelijk en kun je daarna weer terug naar je oude abonnement.
Hoe werkt het en wat zijn de kosten?
vast bedankt
ingrid
Graag zou ik ivm vakantie mijn abonnement drie maanden verhogen naar onbeperkt internet. Is dat mogelijk en kun je daarna weer terug naar je oude abonnement.
Hoe werkt het en wat zijn de kosten?
vast bedankt
ingrid
Hallo
Dat kan. Je kunt dat namelijk zelf regelen via MijnKPN of de app MijnKPN.
Eens per maand kun je jouw keuze aanpassen. De wijziging gaat dat per de eerste dag van de volgende maandelijkse periode. Zorg dus wel dat je tijdig die wijziging aanvraagt via Mijn KPN. De kosten zijn voor jou ook zichtbaar in MijnKPN.
Het is uiteraard ook mogelijk om na jouw vakantie weer terug te gaan naar jouw oude keuze. Ook dat gaat dan in per de eerste dag van de volgende maandelijkse periode.
Je moet het dus op tijd doen want het gaat niet meteen in. Het gaat pas in aan het begin van de volgende factuur periode.
Als je het dus pas doet op de laatste dag voor de vakantie, dan is de kans aanwezig dat het pas ingaat als je terug bent.
Graag zou ik ivm vakantie mijn abonnement drie maanden verhogen
Daar heb je in Namibië niks aan.
Graag zou ik ivm vakantie mijn abonnement drie maanden verhogen
Daar heb je in Namibië niks aan.
Onbeperkt internet is sowieso alleen in Nederland beschikbaar. Mijn eerste reactie ging meer algemeen over een aanpassing van het abonnement.
Stel dat de vakantie inderdaad naar Namibië gaat, dan werkt het standaard abonnement inderdaad niet. Want dat is beperkt tot de EU. En dan zit er ook een maximum verbruik op.
Voor Namibië kun je een bundel aanschaffen:
https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/buitenland.htm
Namibië: tarieven voor Overige landen buiten de EU
De tarieven voor dit land zijn anders dan in Nederland. Met een Extra Bundel voor een Overig land buiten de EU internet, bel en sms jij voordelig. Hiermee ben je tot 80% goedkoper uit dan via het buitenbundeltarief. Zo betaal je maximaal € 0,60 per MB, minuut of sms.
Belangrijkals je buiten de EU vertoeft:
Wil je de beschermingslimiet verlagen naar 0 euro, dan kan dat: SMS bescherming aannaar 1266
Je zet hiermee de limiet op 0,- en je kunt dan dus geen gebruik maken van mobiel internet buiten de EU, totdat je de limiet zelf weer aan zet (bescherming uit naar 1266) of een voordelige Extra buitenlandbundel activeert.
Beste Peter
De reis gaat niet naar Namibië hoor, Spanje is het vakantie land.
ingrid
ingrid
Dan nog even wat extra informatie voor als je dadelijk tijdelijk op unlimited staat. In Spanje is internet ook bij Unlimited niet onbeperkt, er is een maximum:
Afhankelijk van je type Unlimited abonnement kan je tot maximaal 75GB roamen in de EU:
Let op: bij Unlimited is er sprake van twee gescheiden bundels. Eén bundel is om MB’s te delen en de andere bundel om te gebruiken binnen de EU. Deze gebruik je dus los van elkaar.
Gebruik je meer?
Dan verlagen we je internetsnelheid naar 64 Kb/s downloadsnelheid en 32 Kb/s uploadsnelheid, maar blijf je natuurlijk gewoon bereikbaar. Om weer de maximale internetsnelheid te krijgen kun je een extra EU bundel kopen: €1,99 voor 1.500 MB.
Binnen de EU krijg je 50 GB data per maand. Ben je door je 50 GB EU bundel heen? Dan wordt je snelheid, net als in Nederland, verlaagd naar 64 Kb/s downloadsnelheid en 32 Kb/s uploadsnelheid.
Wil je gewoon verder gaan op de 4G snelheid? Dat kan. Je kunt voor € 1,99 een EU top-up van 1000 MB aanvragen. Je kunt deze bundel aanvragen via MijnKPN of door NL-EU 1000 AAN te sms’en naar 1266.
Beste Peter
ingrid
Daar heb je dan geen onbeperkt internet. Dat werkt alleen in Nederland.
Maar er is bij die bundel wel een flinke maandbundel buiten Nederland in EER. Afhankelijk van de propositie tussen 40 GB en 75 GB.
Goedemiddag
Mooi om te zien dat je al zoveel goede reacties hebt mogen ontvangen! Weet je inmiddels ook waar je aan toe bent met betrekking tot het aanpassen van je abonnement? Mochten er nog onduidelijkheden zijn laat het ons dan vooral weten!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.