Skip to main content

Morgen wordt mijn nummer overgezet van Vodafone naar KPN. Kan ik tijdens de overzet periode nog steeds met 5g verbinden en zoniet hoelang zou ik dan geen 5g kunnen gebruiken? Ik heb namelijk 5g nodig voor werk. Beide simkaarten zitten al in mijn telefoon

Hoi @George van Keulen 

Je moet rekening houden met een korte periode zonder bereik.
Het is niet de hele aangegeven periode tussen 11 en 16 uur. Bij mij duurde het net zo lang als de tijd die ik nodig had om de simkaart om te wisselen nadat het bereik bij Vodafone wegviel.


Oke meer dan 10 minuten zal het waarschijnlijk niet duren dus?


Dat was mijn ervaring inderdaad.
Toen ik de KPN sim had geplaatst en het toestel weer opgestart, kreeg ik meteen KPN ‘in beeld’.


Hallo @George van Keulen , is de overstap van Vodafone naar KPN vandaag 02-08 goed verlopen?

 

Aanvulling 05-08-2024: ik zie geen reactie meer en ga er daarom vanuit dat alles goed is verlopen. Veel plezier met je abonnement bij KPN. 


Hallo @George van Keulen, bij nummerbehoud zal op de ingangsdatum de simkaart van de huidige aanbieder op een gegeven moment stoppen met werken. Vanaf dat moment kun je de KPN simkaart gaan gebruiken. Er zal dus amper sprake zijn van geen mobiele verbinding hebben. 


Reageer