Skip to main content

Hallo, 

Vanmiddag om 5 uur krijg ik een SMS dat amp tussen 08:00 10:00 uur mijn telefoon komt leveren.

Echter heb ik gekozen voor middag bezorging omdat ik er in de ochtend niet ben. 

Maar nu kan ik niemand te pakken krijgen om mijn afspraak te wijzigen.

Ik heb ook geen mail gekregen om in te kunnen loggen op mijnafspraak.nl

Iemand die weet wat ik nu kan doen?

Helppp

Ook bij de ongewenste berichten (spam) gekeken?
Een afspraak kan tot 21:00 gewijzigd worden.
Echter heb je hiervoor inloggegevens nodig die je niet hebt.
Je kan een klacht melden. Alleen kan het 3 werkdagen duren voordat er een reactie komt.


Hallo, 

Vanmiddag om 5 uur krijg ik een SMS dat amp tussen 08:00 10:00 uur mijn telefoon komt leveren.

Echter heb ik gekozen voor middag bezorging omdat ik er in de ochtend niet ben. 

Maar nu kan ik niemand te pakken krijgen om mijn afspraak te wijzigen.

Ik heb ook geen mail gekregen om in te kunnen loggen op mijnafspraak.nl

Iemand die weet wat ik nu kan doen?

Helppp

Hoi @Pmm 

Uit jouw bericht haal ik op, dat je het sms'je vanmiddag (zaterdag 4 november 2023) hebt ontvangen, heb ik dat goed begrepen?

Wanneer komt de koerier van AMP tussen 8:00 en 10:00 uur bij je langs?
Is dat aankomende maandag of dinsdag?

Wijzigen van de afspraak kan bij AMP tot 21:00 uur in de avond, vóór de dag van de levering!

Als voorbeeld: wordt de bestelling geleverd op dinsdag, dan kun je dus tot 21:00 uur op de maandagavond de afspraak wijzigen.

Heb je zoals @VwDt ook al schreef, gekeken in je spambox in je e-mail?
Of heb je hem toevallig per ongeluk verwijderd, omdat je dacht dat het wat anders was (reclame)?

Op zondag wordt er niet bezorgd door de bezorgers van de AMP, en is AMP ook gesloten.

Het contactcentrum van AMP, is telefonisch bereikbaar op: 030-2408020
Maandag: 08:00 – 19:00 uur
Dinsdag t/m vrijdag: 08:00 – 21:00 uur
Zaterdag: 08:00 – 16:30 uur

Ik zie je antwoorden graag tegemoet, om te zien wat het beste is in jouw situatie.


Ik heb in spam gekeken en ongewenst nergens iets te vinden waardoor ik kan inloggen.

Ik heb voor zondag 5 november gekozen als bezorgdag vanaf 12:30 tot 18:00

Echter hebben hun op 4 november om 17:00 uur een sms gestuurd met dat ze tussen 08:00 10:00 uur komen op zondag 5 november. 

Maar ik ben er niet

En kan hem ook niet wijzigen omdat ik geen inloggegevens heb.


Alle sms'jes en mails heb ik alleen van kpn gehad trouwens en niet van amp zelf


Ik laat mijn pakketjes tegenwoordig afleveren bij een afhaalpunt. Ik rijd er zo langs aan het einde van mijn werkdag. 


Ik laat mijn pakketjes tegenwoordig afleveren bij een afhaalpunt. Ik rijd er zo langs aan het einde van mijn werkdag. 

Dat gaat bij deze helaas niet lukken


Nee begrijp ik dat het nu al een beetje te laat is…

 


Ik heb in spam gekeken en ongewenst nergens iets te vinden waardoor ik kan inloggen.

Ik heb voor zondag 5 november gekozen als bezorgdag vanaf 12:30 tot 18:00

Echter hebben hun op 4 november om 17:00 uur een sms gestuurd met dat ze tussen 08:00 10:00 uur komen op zondag 5 november. 

Maar ik ben er niet

En kan hem ook niet wijzigen omdat ik geen inloggegevens heb.

Hoi @Pmm 

Ik vindt het ergens een beetje vreemde situatie, omdat (ongeacht de bezorgerdienst) er op zondag pas vanaf 10:00 uur wordt begonnen met bezorgen van pakketjes, omdat veel Nederlanders op zondag willen uitslapen, en niet graag om 8:00 uur uit hun bed gebeld (= de deurbel) willen worden.

Weet je wel zeker, dat het door AMP wordt bezorgd??
En niet toevallig door een andere bezorgdienst??
Zoals PostNL, die wel op de zondagen bezorgd??

Want als het door de AMP Groep bezorgd zou worden, krijg je (vrijwel) altijd deze e-mails vanuit AMP zelf toegestuurd, met daarbij een e-mail met jouw inloggegevens.
Zodat je zelfstandig een afspraak kunt inplannen, wanneer het jouw uitkomt.
Nu kwamen de e-mails vanuit KPN.

Dus ik ben erg benieuwd hoe het nu zit, en of er nog een bezorger vanmorgen bij je is langs geweest.
Ik vermoed van niet, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.


Ik laat mijn pakketjes tegenwoordig afleveren bij een afhaalpunt. Ik rijd er zo langs aan het einde van mijn werkdag. 

Hoi @Ronald31 

Dit kan alleen bij o.a. PostNL, DHL en GLS.

De pakketjes van AMP worden niet afgeleverd bij een PostNL punt.
Daarvoor dien je een nieuwe afspraak in te plannen op mijnafspraak.nl of via het contactcentrum van AMP, omdat je bij AMP je legitimatie en bankpas moet laten zien.
Het is een koerierdienst, en geen pakketbezorger als PostNL, en werkt dus net iets anders.


Hoi @Pmm, de anderen hadden je zo te zien al op weg geholpen met suggesties. Is het gelukt en heb je jouw toestel in ontvangst kunnen nemen?