Skip to main content

Goedemiddag,

Mijn kinderen en ik hadden al korting op onze mobiele abonnementen in combinatie met thuis (internet en bellen). Na onze verhuizing naar het huis van mijn partner, waarbij ons thuis-abonnement is meeverhuisd, heb ik ook zijn mobiele nummer van KPN toegevoegd in de KPN-app. Toch krijgen we voor hem geen korting op mobiel. We wonen dus allemaal sinds half januari op hetzelfde adres. Hoe kan ik dit toch voor elkaar krijgen?

Vriendelijke groeten,

Maaike

Hallo @Maaike78 ,

Dan lijkt het erop dat je zijn korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN


Bedankt voor je reactie! Ik heb zijn nummer toegevoegd bij Mijn KPN, en deze staat dus al bij “mijn producten". Alleen bij “check je voordelen” staan vervolgens alle producten, behalve deze. En ik kan 'm niet toevoegen als voordeel, omdat het nummer al is toegevoegd (andere redenen waarom dit niet zou lukken van toepassing; verhuizing was al 18/1, niet onlangs overgestapt en gegevens goed ingevuld). Wat zou ik nu nog kunnen proberen? Alvast bedankt! 


As er "al toegevoegd" staat bij de voordelen, dan zal je de korting gaan terugvinden vanaf de volgende factuur. Gaat goedkomen! 


Helaas, nog niet “toegevoegd” bij de voordelen, alleen in het overzicht. En dat kan ik dus zelf nu niet wijzigen… 


Dan is het nog in behandeling bij de administratie van KPN. 


Hallo @Maaike78, welkom op het KPN Forum.

Zoals @Noordzee zegt, lijkt het er inderdaad op dat het abonnement van jouw partner niet is toegevoegd aan het KPN Huishouden. Ik begrijp dat je zelf al geprobeerd hebt om het nummer toe te voegen maar dat je de melding krijgt dat het nummer al is toegevoegd. Heb je op het aanmeldformulier wel helemaal naar beneden gescrold voor het aanmelden van een extra telefoonnummer? Je hoeft namelijk niet een compleet nieuw huishouden aan te maken.


Hoi dankje. Ja dat had ik zeker gedaan, en toen kreeg ik dus de melding dat dit niet opnieuw kon... maar ondertussen is er nog steeds geen korting af.


In dat geval kijk ik graag even met je mee. Ik zie dat je al heel wat gegevens in jouw profiel hebt staan. Op het adres dat ik daar zie staan, zie ik echter geen abonnement op jouw naam. Zou je deze gegevens willen controleren?

Zou je aan de persoonlijke opmerking ook het telefoonnummer van jouw partner willen toevoegen? Dan kan ik kijken of dit nummer ook voordelen krijgt.


Hoi @Denise_ , dankjewel voor je reactie. Ik heb nu bij opmerkingen (privé) Marks nummer toegevoegd. En ik zag inderdaad dat hier mijn adres nog niet aangepast was na onze verhuizing. Kan je het nu goed terugvinden? Alvast bedankt & vriendelijke groeten Maaike


Bedankt! Ik zie dat Marks nummer inderdaad nog niet was aangemeld voor voordelen. Ik heb hem nu alsnog aangemeld. Je krijgt van ons per sms een bevestiging als de voordelen actief zijn.


Fijn bedankt!