Skip to main content
Beantwoord

Husselkorting mobiel niet gekregen

• January 25, 2021
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Beste,

Per 31/12 Hussel Internet afgesloten. De medewerker had eveneens toegezegd dat ik een korting van 5 euro per maand op mijn abonnement voor mijn mobiele telefoon zou ontvangen, Dat is tot op heden niet verwerkt. Hoe komt dit?

mvgr

*Admin: afgesplitst

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hoi @STA86 en welkom op het forum! Goed dat je de facturen in de gaten houdt. Wil je op de Hussel aanmeldpagina kijken of het lukt om de abonnementen aan te melden voor de voordelen? Als die aanvraag verwerkt is staan alle voordelen aan! Je ontvangt een SMS zodra de voordelen actief zijn en ik ben benieuwd of het zo lukt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 31, 2021

Hoi @STA86 en welkom op het forum! Goed dat je de facturen in de gaten houdt. Wil je op de Hussel aanmeldpagina kijken of het lukt om de abonnementen aan te melden voor de voordelen? Als die aanvraag verwerkt is staan alle voordelen aan! Je ontvangt een SMS zodra de voordelen actief zijn en ik ben benieuwd of het zo lukt.Â