Skip to main content

Hallo, 

Op 19-12-2020 is mijn nieuwe abonnement ingegaan. Echter, de husselkorting is niet verwerkt, want er is namelijk 27,41 euro afgehouden op mijn rekening op 22-12-2020. Hier moet 5 euro vanaf getrokken worden, omdat wij een alles-in-1 pakket hebben van KPN (TV, internet, 4 mobiele abonnementen en vaste telefoon). Kunnen jullie mij hiermee verder helpen?

Mvg,

Imke

Facturatie was waarschijnlijk al in verwerking waardoor het niet verwerkt is. Wacht even op de komende factuur, als het niet gecorrigeerd is zou ik even bellen 0800 0402, of de chat functie gebruiken. Wilt u hier antwoord zou ik u willen vragen alvast uw profiel in te vullen, dan kan een medewerker voor u kijken.


Bedankt voor het snelle antwoord. Ik zal de volgende factuur even afwachten. Mijn nieuwe telefoon is ook nog niet verrekend (heb aangegeven dat ik deze in één keer wil afbetalen). Mijn profiel is al grotendeels ingevuld, als er belangrijke informatie mist hoor ik het graag. 


Hallo @ImkeT ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 5 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Ben/was je een oud Telfort-klant en heb/had je internet via Telfort? Je kunt dit voordeel (de korting van 5 euro per maand) dan regelen op deze pagina:kpn / telfort Hussel aanmelden

 


Bovenstaande link van KPN gebruikt. Echter, hij geeft aan dat de aanmelding niet gelukt is. De betaling van mijn abonnement loopt via mijn rekening en die van het alles-in-1 pakket via een andere rekening (wel op hetzelfde adres). Mogelijk gaat het daar mis? Volgens medewerker was het geen probleem als het mobiele abonnement via een andere rekening betaald werd en kon de husselkorting gewoon verrekend worden. 


Hoi @ImkeT, welkom op het forum! Ik zie de Husselkorting op al je abonnementen aan staan.
Ik heb ook specifiek gekeken naar de factuur van het klantnummer uit je profiel. Die heeft de wijziging met terugwerkende kracht verrekend gekregen, daar word echter de compleetkorting ook op verrekend omdat die vanaf 19-12 niet meer gold.


Goedemorgen. Ik heb inderdaad een factuur ontvangen, waarin alles verrekend is. Ook de korting van vorige maand. Het bedrag is nog niet afgehouden van mijn rekening, maar ik verwacht dat dat nu ook goed verloopt. Hartstikke bedankt!