Skip to main content
Beantwoord

Husselkorting niet in mindering gebracht

• February 22, 2021
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Hallo KPN,

ik heb sinds 2 maanden een KPN mobiel abonnement en ook een Sim only abbonnement. Volgens de check zou ook ik 5€ korting per maand moeten krijgen. Dit heb ik op geen enkele factuur gezien. Kunnen jullie mij helpen?

*Admin: afgesplitst

Beste antwoord door Snel1

Goedemiddag @Snel1, via deze pagina kun je zelf abonnementen koppelen aan de KPN Husselvoordelen.

Bedankt voor het antwoord. Ik heb me kunnen aanmelden. Kijken if het is gelukt over een paar dagen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goedemiddag @Snel1, via deze pagina kun je zelf abonnementen koppelen aan de KPN Husselvoordelen.

Maurice85
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 23, 2021

Ik weet niet of u het bij de bevestiging of bestelling er wel bij heeft zien staan, dit gaat (jammer genoeg) nog wel eens niet goed. Het klopt wat de moderator hierboven beschrijft, ik wil u er alleen op wijzen, mocht u in bevestigingen of in uw MijnKPN dit wel hebben zien staan om even contact op te nemen met KPN via 0800 0402, dan kunnen ze met u meekijken en dit in orde maken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 24, 2021

Goedemiddag @Snel1, via deze pagina kun je zelf abonnementen koppelen aan de KPN Husselvoordelen.

Bedankt voor het antwoord. Ik heb me kunnen aanmelden. Kijken if het is gelukt over een paar dagen