Skip to main content

Ik heb thuis een abonnement van tv&internet, zou dus ook de husselkorting van €7,50 moeten krijgen. Maar die is nergens te vinden op mijn factuur. En mijn vriend heeft Spotify Premium bij z’n mobiele abonnement afgesloten, maar heeft nooit inloggegevens gekregen of iets van een mail hierover. Hopelijk kan dit snel worden opgelost, want verder zijn we altijd erg te spreek over KPN. 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Fitgirl89. Welkom op het KPN forum. Heb je het mobiele abonnement al aangemeld voor de Husselkortingen? Als je dit al hebt gedaan, dan zoek ik het graag voor je uit. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiel nummer achterlaten in het KPN forum profiel? Daarnaast heb je nog een tweede vraag. Staat het abonnement waaraan Spotify Premium is toegevoegd ook op hetzelfde adres? Ik zal uitzoeken of ik een nieuwe activatiecode gaat toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je alle gegevens hebt achtergelaten?


Hallo Vikash, het abonnement waaraan Spotify Premium is toegevoegd staat idd op hetzelfde adres als de mijne.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb alle mobiele nummers op dit adres aangemeld voor de Hussel kortingen en een nieuwe activatiecode voor Spotify Premium verstuurd naar het mobiele nummer dat eindigt op 20. Jouw vriend ontvangt binnen 3 uur een sms en kan op deze pagina een Spotify Premium account aanmaken