Skip to main content

Beste Kpn,

ik heb afgelopen weekend mijn mobiele abonnement verlengd (van telfort mobiel naar kpn hussel), er vanuit gaande dat ik ook de husselkorting zou ontvangen. Echter zie ik op mijn contract geen husselkorting meer staan. Voldoe ik dan niet aan de voorwaarden?

In de voorwaarden lees ik het volgende:

b) Hussel Mobiel korting. Je komt in aanmerking voor Hussel Mobiel korting indien je een
KPN Internet, een KPN internet en tv abonnement of een Telfort internet of Telfort internet en tv
abonnement en een Hussel Mobiel abonnement afneemt. Bij afname van een Hussel mobiel
abonnement met 0GB, 2GB of 5GB wordt € 2,50 korting op het desbetreffende mobiel abonnement
toegekend. Bij afname van een Hussel mobiel abonnement met 15GB, Kids abonnement of Hussel
mobiel internet abonnement 1GB of 10GB wordt € 5,00 korting op het desbetreffende mobiel
abonnement toegekend. Bij afname van Hussel mobiel 20GB of Onbeperkt data abonnement wordt
€7,50 korting op het desbetreffende mobiele abonnement toegekend.
Hussel Mobiel korting wordt aan een maximum van 10 Hussel mobiel abonnementen toegekend

 

Ik neem Telfort internet en tv en dan hussel mobiel af. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik alsnog de husselkorting krijg?

 

Groet,

Lisette
 

Hoi @LisetteF89, welkom hier. 

Je wilt graag weten hoe het zit met de husselkorting. Deze staat niet op je contract inderdaad. Je ziet deze in Mijn KPN. Je gaan dan naar jouw nummer. Abonnement, dan zie je daar de kosten per maand en de Hussel Mobiel Korting staan. Staat het daar niet, dan kun je je aanmelden via de site.Â