Skip to main content

Beste,

 

 Zou u mij kunnen helpen mijn prepaid Sim kaart te activeren, ik zit momenteel in het buitenland.

 

 Heb het telefoon nummer en Sim kaart nummer ingevuld in mijn profiel.

 

 

 

 Alvast bedankt.

 

 

 

 Met vriendelijke groet,

Mohammadnia

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Mohammadnia, ik ga m'n best voor je doen!

Je profiel hier is nog leeg, zou je de gegevens opnieuw in willen vullen en dan ook even goed opslaan? Hij lijkt dat niet te hebben gepakt.

Als je dit hebt gedaan mag je hier even een berichtje achterlaten, zodat ik weet dat ik er mee aan de slag kan gaan 🙂


Gedaan

Alvast bedankt


Ik zie het simkaart nummer nog niet staan @Mohammadnia, heb je die ook nog voor me? 😊


Ik heb mijn profiel voltooid, ik heb mijn mobiele telefoonnummer geschreven. 06****298, indien mogelijk nogmaals controleren


Hallo @Mohammadnia

Maja heeft niet alleen je 06-nummer nodig maar ook het simkaartnummer, wat op het kaartje staat. Had je dat ook in je profiel gezet? Ze heeft beide nodig om vast te stellen dat jij de houder van dit nummer bent. Zet de nummers in je profiel bij “Persoonlijke opmerkingen”.


Hallo @Mohammadnia

Maja heeft niet alleen je 06-nummer nodig maar ook het simkaartnummer, wat op het kaartje staat. Heb je dat ook in je profiel gezet? Ze heeft beide nodig om vast te stellen dat jij de houder van dit nummer bent. Zet de nummers in je profiel bij “Persoonlijke opmerkingen”.

Heel erg bedankt, dat heb ik gedaan.

🙏🙏


Ondertussen staan ​​er alleen noodoproepen op mijn telefoonscherm en heb ik geen antenne


Jouw nummer is al geactiveerd op 8 januari @Mohammadnia, maar lijkt daarna nog nooit gebruikt te zijn, er zal dus iets anders spelen dan de activatie 🤔

Zou je je toestel even uit en daarna weer aan willen zetten? En ook even willen controleren of de simkaart er goed in zit? En heb je ‘roaming’ wel aan staan in je toestel?

Lukt het ook om te testen wat er gebeurt als je je simkaart in een ander toestel test? 


Jouw nummer is al geactiveerd op 8 januari @Mohammadnia, maar lijkt daarna nog nooit gebruikt te zijn, er zal dus iets anders spelen dan de activatie 🤔

Zou je je toestel even uit en daarna weer aan willen zetten? En ook even willen controleren of de simkaart er goed in zit? En heb je ‘roaming’ wel aan staan in je toestel?

Lukt het ook om te testen wat er gebeurt als je je simkaart in een ander toestel test? 

 

 

Ja, dat klopt, ik heb op 8 januari een simkaart gekocht en gebruikt, nu ik buiten Nederland reis heb ik dit probleem, ik heb alles gedaan wat je zei, maar niets werkte.


Ah, dan is jouw probleem dus niet dat je simkaart niet geactiveerd is, maar dat je geen bereik lijkt te hebben in het buitenland.

Zijn er anderen in je reisgezelschap die wél verbinding hebben? Zo ja, zou je via de netwerkinstellingen willen controleren met welk netwerk er verbinding is en dan met je eigen toestel ook handmatig dat netwerk willen selecteren?


Ah, dan is jouw probleem dus niet dat je simkaart niet geactiveerd is, maar dat je geen bereik lijkt te hebben in het buitenland.

Zijn er anderen in je reisgezelschap die wél verbinding hebben? Zo ja, zou je via de netwerkinstellingen willen controleren met welk netwerk er verbinding is en dan met je eigen toestel ook handmatig dat netwerk willen selecteren?

hallo, heel erg bedankt, helaas werkt het helemaal niet, het is ook hetzelfde voor mijn broer. Zou je me alsjeblieft kunnen vertellen of mijn simkaart internationaal is of niet? eindelijk wat is mijn oplossing? ... heel erg bedankt


De instellingen van je simkaart staan goed, er is vanaf onze kant niets dat een verbinding met een buitenlands netwerk tegenhoudt.

Wat dan nog een optie kan zijn, is dat er iets in je toestel niet goed ingesteld staat, óf dat je op een locatie bent waar geen of slecht bereik is via 1 of meerdere providers. Aangezien je aangeeft dat je broer precies hetzelfde ervaart, lijkt het mij eerder dat dit iets met jullie locatie te maken heeft. In Nederland zijn we gewend om overal bereik te hebben, in andere landen is dat echter niet zo vanzelfsprekend. Hoeveel verschillende netwerken zien jullie precies als jullie een handmatige netwerkselectie doen? En wat krijgen jullie te zien als jullie met die netwerken willen verbinden?


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het uiteindelijk toch gelukt is! Als je me daar in vergist heb, hoor ik het uiteraard graag!